• Ik 'moet' Latijn leren, omdat ik morgen mijn examen heb en blablabla al die brol. Maar aangezien ik amper iets van dat vak snap en gewoon geen inzet meer heb, heb ik eindelijk gedaan wat ik zo lang wilde doen: al die bladeren gepakt en in de lucht gesmeten. I regret nothing.
    En nu ga ik die bladeren opruimen


    Olive

    Haahh kind toch. Ik haatte dat vak ook zo, dus ging ik wetenschappen studeren. NO REGRETS!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    HAHAHAHA DIE PANDA OMG XD


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb ooit mijn aardrijkskunde een smeet gegeven. En alles lag door elkaar en toen heb ik het ook maar opgeraapt.
    Ik ben van plan om een officiële verbranding te houden van het vademecum, mss kan je zelf iets meenemen op 24 juni op te verbranden? :


    )

    Ik moet leren voor geschiedenis maar weet niet wat, die sul heeft niks gezegt dus kan ik ook niks leren ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Delirious schreef:
    HAHAHAHA DIE PANDA OMG XD


    Firm believer of all that is magic

    Cellophane schreef:
    Ik heb ooit mijn aardrijkskunde een smeet gegeven. En alles lag door elkaar en toen heb ik het ook maar opgeraapt.
    Ik ben van plan om een officiële verbranding te houden van het vademecum, mss kan je zelf iets meenemen op 24 juni op te verbranden? :
    )


    Als ik die boeken nu eens niet allemaal moest bijhouden - zucht -
    Of misschien.. Ik heb nog iets liggen lolol :'DD


    Olive

    Delirious schreef:
    HAHAHAHA DIE PANDA OMG XD


    All you're patronus are here.

    Haha die panda xD
    How cute xD


    Stop wishing, Start doing..

    Delirious schreef:
    HAHAHAHA DIE PANDA OMG XD

    Lol, dat dacht ik ook xd


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Apocalyptica schreef:
    Haahh kind toch. Ik haatte dat vak ook zo, dus ging ik wetenschappen studeren. NO REGRETS!


    Morgen is de laatste keer dat ik ooit in mijn leven iets van Latijn zal oplossen _O_


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Morgen is de laatste keer dat ik ooit in mijn leven iets van Latijn zal oplossen _O_
    Nouja, Tenzij Chiara je iets vraagt. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Nouja, Tenzij Chiara je iets vraagt. x')


    Ze krijgt mijn woordenlijst en dat ze haar plan der mee trekt :'D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ze krijgt mijn woordenlijst en dat ze haar plan der mee trekt :'D

    Oh :-(

    Cellophane schreef:
    (...)
    Oh :-(


    Maar als het niet lukt, dan offer ik mijn latijn vrij leven graag voor haar op ;D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Maar als het niet lukt, dan offer ik mijn latijn vrij leven graag voor haar op ;D

    LOVE YOU XOXO GOSSIP GIRL