• Ik vind echt dat Q af en toe zulke kromme regels heeft.
    Waarom? Nou kijk.
    Je mag topics niet omhoog schoppen, dat is gewoon een regel en bijna iedereen weet dat wel.
    Maar je mag wel elke keer plaatsen als je een nieuw hoofdstuk hebt geactiveerd, dan schop je toch ook je topic omhoog? Of ligt dat aan mij xd?


    To infinity and beyond •

    Eigenlijk.. wel ja (alien)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Met omhoog schoppen wordt meer bedoeld dat je reactie niets meer toevoegt aan het topic. Of als je bijvoorbeeld "nou niemand antwoord op mijn topic" post. Dat soort dingen mogen niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hahahah daarin faalt Q. wel weer een beetje.


    Miss you! ~

    nu je het zegt 0_o maar ik denk dat ze bedoelen dat je het niet omhoog mag schoppen met onzinnige tekst..


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    nu je het zegt 0_o maar ik denk dat ze bedoelen dat je het niet omhoog mag schoppen met onzinnige tekst..


    Ja, maarja. Dan moeten ze niet zeggen dat je geen topic omhoog mag schoppen xd.


    To infinity and beyond •

    Ik vind wel meer regels op deze site krom ;p
    Of in ieder geval overdreven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Precies, dat denk ik iedere keer als ik dat zie. Je kunt net zo goed de "hoofdpost" van dat topic aanpassen dat je een nieuw hoofdstuk hebt, ik -persoonlijk- vind dan ook dat dat eigenlijk verboden zou moeten worden. (nerd)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Leafs schreef:
    (...)

    Ja, maarja. Dan moeten ze niet zeggen dat je geen topic omhoog mag schoppen xd.


    ja dat is waar.. leuk nu breng je me in verwarringxD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    3AM schreef:
    Met omhoog schoppen wordt meer bedoeld dat je reactie niets meer toevoegt aan het topic. Of als je bijvoorbeeld "nou niemand antwoord op mijn topic" post. Dat soort dingen mogen niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Er zijn wel meer dingen krom op deze site ghehe.
    Maar je hebt wel gelijk.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MonkeyPie schreef:
    (...)

    ja dat is waar.. leuk nu breng je me in verwarringxD


    Hah sorry ;#


    To infinity and beyond •

    Bedoelen ze hier niet mee dat er topics uit 2009 ofzo weer worden omhoog geschopt? Of extreem veel reacties plaatsen in je eigen topic, zodat hij boven aan in de lijst blijft staan?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik dacht dat je dat 'kromme' letterlijk bedoelde. Ik dacht al: Huh?
    :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Adele schreef:
    Bedoelen ze hier niet mee dat er topics uit 2009 ofzo weer worden omhoog geschopt? Of extreem veel reacties plaatsen in je eigen topic, zodat hij boven aan in de lijst blijft staan?


    Dan moeten ze dat beter uitleggen. Een topic omhoogschoppen, is een topic omhoogschoppen. Of het nou van een story is of iets van een paar maanden geleden.
    :')


    To infinity and beyond •

    ja, jij was dat toch hé, met wie ik en nog iemand dan zeiden tegen zo iemand dat dat niet mocht en zo? haha (:
    Q heeft idd erg kromme regels ;/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."