• Halloo allemaal.

    ik ben dus nieuw op quizlet. En ik zou graag willen weten; wat zijn alle mogelijkheden. Ik weet dat je heel veel stories kunt lezen. Hebben jullie echte aanrader die ik echt moet lezen? Wat is jullie favoriete bezigheid?:Y). Ik denk dat ik mezelf ook maar even voor ga stellen. Ik ben dus Marieke, ik ben 14 jaar oud. Ik zit op het VWO en mijn favoriete vak is Geschiedenis. Ik zit op handbal en ik hou heel erg van schrijven. Ook hou ik ontzettend veel van mijn veels te oude MP4 :Y)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 17:35 ]

    Ik zit altijd op het forum hier, of ik schrijf verhalen/gedichten. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welcome :Y)

    Je kunt hier gewoon heel veel, dat is het coole van Q. Kijk gewoon rond en dan kom je vanzelf vanalles tegen. En als je vragen hebt, dan mag je die altijd aan me stellen (:


    Felix

    Ik zit vooral op het forum en schrijf mijn eigen verhalen. (:
    Er zijn heel erg veel goede schrijfsters hier dus je zal wel snel een verhaal tegen komen die je aanspreekt. (:
    Nog welkom, trouwens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Welkom!
    Ik zit hier enkel voor het forum, ik heb een hele tijd geschreven maar ben nu gestopt. Je hebt dus het forum, verhalen schrijven, quizzen maken, gedichten maken, polls maken, vragenlijsten invullen en nog veel meer (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het leuk om op het forum te zitten/verhalen/gedichten te schrijven. Misschien kun je eens meedoen aan wedstrijden, zoals Image of the month. Of lees mijn gedichten. :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heey :)
    Welkom op Q. (flower)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Wow zo snel had ik geen reacties verwacht! Bedankt voor jullie reacties.

    Welkom! ;D

    Het forum is echt the place to be.
    Maar het is ook leuk om verhalen te lezen en quizen in te vullen (ookal doe ik dat zelf minder).

    Haha ja ik kan merken dat het forum echt heel erg actief is. Super leuk. :Y)

    ik ben voral bezig met PB's & de forums. (:
    persoonlijk lees ik niet veel story's, dus heb ook niet echt een aanrader. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    welkom, ik ben vooral bezig met schrijven en het forum teisteren, oja btw mijn lievelingsvak is ook geschiedenis :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Welkom op Quizlet! :'D
    Ik houd me - net als de meesten hier - vooral bezig met verhalen schrijven en lezen en natuurlijk het forum. (:
    Er zijn ook heel veel goede quizzen hier die je kunt maken!
    En mijn lievelingsvak is ook geschiedenis ^^
    Veel plezier hier! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wishingx schreef:
    Wow zo snel had ik geen reacties verwacht! Bedankt voor jullie reacties.


    Q is altijd héel actief, maar vooral omdat er heel veel mensen op zitten. Je kunt altijd wel een reactie binnen een paar minuten verwachten (:

    Welkom !


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Welkom. :Y)
    Ik ben Goedele, en ik zwerf vooral op het forum rond. ^.^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    welkom op quizlet ! (A)


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.