• Ja, ik heb een kutdag achter de rug.
    Het begon vanmorgen. Altijd gaat mijn moeder naar Breda toe op Vrijdag. Nu moest ik een keer later naar school. Gaat mijn moeder niet naar breda kon ik dus niet meer rijden. Dus ik gewoon naar de bus. Sta ik bij het bushokje te wachten blaast zo'n vrouw de hele tijd haar rook van haar sigaret in mijn gezicht te blazen. Dus ik vroeg vriendelijk haar er mee op te houden begint ze te bazelen over "de jeugd van tegenwoordig want we waren onbeschoft"
    Ben ik eindelijk op school hoor ik van mijn mentor dat ik fucking 10 verlies punten sta. Terwijl ik gewoon fucking mijn best de laatste tijd doe ben ik nog verder naar beneden gegaan.
    Nou toe net was ik op tinychat wat ik zo fucking dom om daar nog een ruzie te gaan lopen maken. waar ik grandioos veel spijt van heb maar te koppig ben om sorry te zeggen
    Ik voel nu zwaar klote. Sorry voor zeik topic maar ik moest het ergens vertellen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 22:47 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    life is hard... BUY CANDY!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik begrijp je, zoiets heb ik ook. Ik weet namelijk ook niet wat ik moet doen nu.


    We accept the love we think we deserve.

    Uneventful schreef:
    life is hard... BUY CANDY!


    dit is dus niet leuk om te horen na een klote dag


    "Ignite, my love. Ignite."

    sla een kussen in mekaar, het helpt...
    ik begrijp wel hoe je,je voelt en dat was echt wel lame van die vrouw ö


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Begin met sorry zeggen en laat het rusten en ga met je mentor praten over je punten succes^^


    Some angels have no wings.