• Van Quizlet.
    Volgens sommige heb ik nogal wat problemen en die ga ik zoeken en proberen op te lossen. Ik weet zelf niet precies wat het is, maar ze zullen wel gelijk hebben denk ik. Ik voel me constant slecht en reageer dit soms op jullie af, sorry daarvoor, dat is echt nooit de bedoeling geweest want ik hou echt van jullie allemaal. <3 Ik ben de enige die hieronder hoort te lijden, niet jullie. Ik ben er vanavond nog, als jullie mijn mailadres willen moet je het maar vragen in een pbtje, al kan ik me moeilijk voorstellen dat jullie die willen.
    Ik ga Quizlet en alle mensen erop heel erg missen. Tot later, lieve mensen.


    Your make-up is terrible

    Als dit goed voor je is, dan moet je dat doen. Ik heb dat een tijdje geleden ook gedaan, en het heeft serieus waar geholpen. Ik hoop dat het lukt & sterkte.


    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 22:11 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik kan me Quizlet echt niet voorstellen zonder Assassin, en dat zeg ik niet om te slijmen. Jij hoort hier gewoon (: We zullen je missen en heel veel sterkte en succes met alles <3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 22:13 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Aah Nikki ik ga je missen hier! :(
    Hopelijk komt het allemaal goed en voel je je snel beter!
    Als er iets is waarmee ik je kan helpen of om gewoon ff tegen iemand aan te lullen, ik heb je op msn so u can always talk to me if u want :)
    *knuff*


    dream, dare, fly!

    Dank je wel iedereen. Jullie zijn echt altijd een goede hulp geweest.


    Your make-up is terrible

    Goed idee (: Je kan altijd tegen me aan lullen op MSN. Datweejuh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb hier en daar wat opgevangen, details weet ik niet, maar ik erm hoop voor je dat je eruit komt (:
    Succes he (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Claw schreef:
    Als dit goed voor je is, dan moet je dat doen. Ik heb dat een tijdje geleden ook gedaan, en het heeft serieus waar geholpen. Ik hoop dat het lukt & sterkte.



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als jij denkt dat dit het beste is dan zullen wij je niet tegenhouden -niet dat wij dat kunnen maar toch-. Heel veel sterkte en succes met alles en we hopen je snel weer terug te zien. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nooh Nikki.
    Quizlet is anders zonder jou...

    Maar ik begrijp je wel

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 22:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    succes met het zoeken. Wijs plan.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Succes met alles oplossen. Ik weet dat ik de laatste persoon ben die dit hoort te zeggen maar ik hoop voor je dat het goed komt. Veel sterkte al vast.


    Some angels have no wings.

    Adios.
    Neem je tijd om het op te lossen (:

    Goed van je dat je dingen gaat uitzoeken en proberen op te lossen. Ik weet zeker dat het je gaat lukken! Tot die tijd gaan we je missen op Q ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    OMGOSH! Wij gaat nu Ben vermoorden?


    Kill them with kindness.

    Ik wens je het beste toe en hoop dat je snel je problemen weet op te lossen!