• Ik heb gemerkt dat hier veel mensen van scene queens houden .:D

    whaha o realy.. echt.. heel erg.. ik word er bijna ziek van..xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahahaha, echt?:O Ik vind zelf alleen een paar mooi.:d En volgens mij kom ik nu een beetje dom over, maar ik ben niet zo iemand die zoveel oplet hier enzo .:d

    Hahahaha, echt?:O Ik vind zelf alleen een paar mooi.:d En volgens mij kom ik nu een beetje dom over, maar ik ben niet zo iemand die zoveel oplet hier enzo .:d
    whaha nou ik vind het wel leuk.. gewoon leuk.. maar iedereen gaat er helemaal bezeten over doen just like th enzo.. beetje om ziek van te worden xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)whaha nou ik vind het wel leuk.. gewoon leuk.. maar iedereen gaat er helemaal bezeten over doen just like th enzo.. beetje om ziek van te worden xD

    Hahahaha, ik dacht eerst dat het hier een tokio hotel fansite was .:3 ben jij fan van th?

    (...)
    Hahahaha, ik dacht eerst dat het hier een tokio hotel fansite was .:3 ben jij fan van th?
    Ik haat het woord van .. en vooral in dezelfde zin als met th. Nee ik vind de muziek mooi en luister er graag naar.. maar ik ben maar van een persoon echt fan.. en dat is van NENA.


    Wie du mir, so ich dir.

    ja dat heb ik ook gemerkt


    You are so god damn Sexy <3