• Het valt me op dat er steeds meer One Direction-fans komen hier op Quizlet. Eerst kon ik haast geen verhalen over ze vinden en plotseling staat heel Q er vol mee. Oh My.


    JDN.

    Heee, dat is vet plaatje! n_n


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    Heee, dat is vet plaatje! n_n


    Has no one told you she's not breathing?

    xBrownie schreef:
    Heee, dat is vet plaatje! n_n

    Dan kan ik dat als compliment opvatten denk ik, want die heb ik zelf gemaakt (: Dankje dan? Haha


    JDN.

    Ja, dat viel me ook al op! Vroeger kon ik gewoon echt géén goed 1D verhaal vinden en nu staat de spotlight er telkens mee vol, haha. Ik vind het wel leuk! Die GIF is trouwens echt amazing, :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dan is denk ik de Justin Bieber hype een beetje over en dan wordt One Direction nu weer een hype (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    like doooh, hun zijn echt lekker. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Thihihihihi. Mij hoor je daar niet over klagen (nerd)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Haha, het is alleen wel jammer als iedereen er fan van gaat worden. Dan is de kans ze te meeten NOG KLEINER en dan is het straks niet meer uniek om fan te zijn..
    Wel leuk dat er nu meer fandomgenootjes zijn natuurlijk (:


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    Dan kan ik dat als compliment opvatten denk ik, want die heb ik zelf gemaakt (: Dankje dan? Haha
    `

    Haha, graag gedaan dan (:
    Ik ben trouwens wel het woord 'een' vergeten zie ik nu, faal ;x


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Mwaahh, ik vind er totaal niks aan xd


    Olive

    Viel mij ook al op!


    Think, it's the new sexy.

    Betrayal schreef:
    Dan is denk ik de Justin Bieber hype een beetje over en dan wordt One Direction nu weer een hype (krul)

    haha, justin bieber gaat echt nog niet snel over zijn, hoor. :3


    Save me from myself.

    Ik wist tot zondag niet eens van hun bestaan af :') Maar ik vind er niks aan, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ohio schreef:
    (...)
    haha, justin bieber gaat echt nog niet snel over zijn, hoor. :3

    Maar ik vind wel dat het minder is geworden :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Matthew schreef:
    Ik wist tot zondag niet eens van hun bestaan af :') Maar ik vind er niks aan, haha.


    Miss you! ~