• Stel jij krijgt een tatoeage waar en wat neem je?:
    Stel jij krijgt slecht nieuws je moet naar de cel ze hebben je verwisseld met iemand anders maar geloven je niet wat doe je?:
    Stel het blijkt dat je zwanger bent/vader wordt hoe reageer je en wat zou je doen?:
    Stel je beste vriend(in) negeert je totaal zonder reden wat doe je?:
    Stel jij krijgt op twitter een #Shoutout van je 'Idool' hoe reageer je?:
    Stel je komt van de kapper met een super gaaf kapsel 2 dagen later heeft iedereen een kapbeurt gehad en een paar hebben iets dat toch we'll wat weg heeft van de jouwe hoe reageer je?:


    listen to your hart.....

    Stel jij krijgt een tatoeage waar en wat neem je?:
    Een klein bloemetje en dan ergens waar het zo min mogelijk opvalt!
    Stel jij krijgt slecht nieuws je moet naar de cel ze hebben je verwisseld met iemand anders maar geloven je niet wat doe je?:
    Ik zou denk ik in paniek raken. Ik zal mijn hele verhaal vertellen en getuigen erbij betrekken.
    Stel het blijkt dat je zwanger bent/vader wordt hoe reageer je en wat zou je doen?:
    Als het op dit moment was, zou ik het weg laten halen. Ik denk dat ik een beetje in paniek zou raken.
    Stel je beste vriend(in) negeert je totaal zonder reden wat doe je?:
    Afwachten. Als het na een tijdje nog niet voorbij is, vragen wat er is.
    Stel jij krijgt op twitter een #Shoutout van je 'Idool' hoe reageer je?:
    Ik zou een big smile krijgen.
    Stel je komt van de kapper met een super gaaf kapsel 2 dagen later heeft iedereen een kapbeurt gehad en een paar hebben iets dat toch we'll wat weg heeft van de jouwe hoe reageer je?:
    Ik zou vragen waarom ze dat kapsel hebben gekozen. Ondertussen zou ik denk ik een beetje boos zijn omdat ze zelf niks hebben kunnen bedenken en mij gewoon na-apen.

    Stel jij krijgt een tatoeage waar en wat neem je?: Een klein sterretje achter mijn oor.
    Stel jij krijgt slecht nieuws je moet naar de cel ze hebben je verwisseld met iemand anders maar geloven je niet wat doe je?: In hoger beroep gaan.
    Stel het blijkt dat je zwanger bent/vader wordt hoe reageer je en wat zou je doen?: Ik zou het weg laten halen, ik ben daar te jong voor en ik sta nog vol op in het leven, dus een kind kan er echt niet bij.
    Stel je beste vriend(in) negeert je totaal zonder reden wat doe je?: Vragen waarom ze zo doet.
    Stel jij krijgt op twitter een #Shoutout van je 'Idool' hoe reageer je?: Hyper gaan rond springen.
    Stel je komt van de kapper met een super gaaf kapsel 2 dagen later heeft iedereen een kapbeurt gehad en een paar hebben iets dat toch we'll wat weg heeft van de jouwe hoe reageer je?: Ik zou het stom vinden, maar er niks van zeggen. En aan de andere kant toch wel vereerd voelen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stel jij krijgt een tatoeage waar en wat neem je?
    Ach, iets clichés: een roosje op mijn schouder.
    Stel jij krijgt slecht nieuws je moet naar de cel ze hebben je verwisseld met iemand anders maar geloven je niet wat doe je?
    Huilen en blijven herhalen dat ik onschuldig ben.
    Stel het blijkt dat je zwanger bent/vader wordt hoe reageer je en wat zou je doen?
    Als het nu gebeurt, zou ik het gevoel hebben dat mijn hele leven ingestort is, maar ik zou het kind houden.
    Stel je beste vriend(in) negeert je totaal zonder reden wat doe je?
    Ik vraag aan haar waarom.
    Stel jij krijgt op twitter een #Shoutout van je 'Idool' hoe reageer je?
    Ik vertel het aan iedereen xD
    Stel je komt van de kapper met een super gaaf kapsel 2 dagen later heeft iedereen een kapbeurt gehad en een paar hebben iets dat toch we'll wat weg heeft van de jouwe hoe reageer je?
    Eh.. ik zou het niet eens opmerken =3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Stel jij krijgt een tatoeage waar en wat neem je?:
    Een sterretjes op mijn pols
    Stel jij krijgt slecht nieuws je moet naar de cel ze hebben je verwisseld met iemand anders maar geloven je niet wat doe je?:
    Blijven zeggen dat ik onschuldig ben. En huilen
    Stel het blijkt dat je zwanger bent/vader wordt hoe reageer je en wat zou je doen?:
    Ik zou in paniek zijn en misschien een abortus plegen.
    Stel je beste vriend(in) negeert je totaal zonder reden wat doe je?:
    Vragen waarom ze mij negeert.
    Stel jij krijgt op twitter een #Shoutout van je 'Idool' hoe reageer je?:
    Sprakeloos en zo blij dat ik het de hele wereld zou vertellen
    Stel je komt van de kapper met een super gaaf kapsel 2 dagen later heeft iedereen een kapbeurt gehad en een paar hebben iets dat toch we'll wat weg heeft van de jouwe hoe reageer je?:
    Vragen of dat ze geen ander kapsel kosten nemen in plaats van mijn na te apen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 13:16 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stel jij krijgt een tatoeage waar en wat neem je?:
    Te veel om op te noemen maar eerst zou ik iets in de richting van een tatoeage te maken heeft met mijn zusje en mijn moeder.
    Stel jij krijgt slecht nieuws je moet naar de cel ze hebben je verwisseld met iemand anders maar geloven je niet wat doe je?:
    In paniek raken
    Stel het blijkt dat je zwanger bent/vader wordt hoe reageer je en wat zou je doen?:
    Ik zou het houden en zelf opvoeden.
    Stel je beste vriend(in) negeert je totaal zonder reden wat doe je?:
    Vragen waarom.
    Stel jij krijgt op twitter een #Shoutout van je 'Idool' hoe reageer je?:
    uhm... ik denk dat ik helemaal blij word ofzo
    Stel je komt van de kapper met een super gaaf kapsel 2 dagen later heeft iedereen een kapbeurt gehad en een paar hebben iets dat toch we'll wat weg heeft van de jouwe hoe reageer je?:
    Dan laat ik mijn haar weer anders knippen.


    Music makes me high

    Stel jij krijgt een tatoeage waar en wat neem je?:Op mijn rug in het klein een tekst
    Stel jij krijgt slecht nieuws je moet naar de cel ze hebben je verwisseld met iemand anders maar geloven je niet wat doe je?:Heel erg in paniek raken en hopen dat myn Advocaat de rechter kan overtuigen
    Stel het blijkt dat je zwanger bent/vader wordt hoe reageer je en wat zou je doen?:Als het nu op mijn leeftijd is het weg halen als ik wat ouder ben zouk ik het wel houden
    Stel je beste vriend(in) negeert je totaal zonder reden wat doe je?:Vragen wrm ze zo doet
    Stel jij krijgt op twitter een #Shoutout van je 'Idool' hoe reageer je?:Helemaal freaken en Er Ftoo's van nemen en tegen iedereen vertellen:|
    Stel je komt van de kapper met een super gaaf kapsel 2 dagen later heeft iedereen een kapbeurt gehad en een paar hebben iets dat toch we'll wat weg heeft van de jouwe hoe reageer je?: Ik laat het zo ; Kzou wel beetje kwaad zijn maar je kan er tog niks aan verandere

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 14:39 ]