• Een jongetje van zes jaar uit het Groningse Muntendam is zwaargewond geraakt door een zware stroomstoot.

    De jongen was met zijn vader en zijn broertje in een tractor een akker opgereden om te sproeien. Toen hij moest plassen, zette zijn vader de tractor stil zodat zijn zoon kon uitstappen.

    De man zette vervolgens de motor van de tractor af, waardoor de sproeiarmen automatisch omhoogkwamen. Een van de armen raakte daarbij de hoogspanningskabels boven het land. De hele installatie en de tractor kwamen daardoor onder stroom te staan.

    Vuurbal
    Volgens getuigen ontstond er een vuurbal. De vader en het broertje in de tractor liepen geen verwondingen op, maar het uitgestapte jongetje is waarschijnlijk door de vuurbal geraakt.

    Hij is met ernstige brandwonden door een traumahelikopter naar het ziekenhuis in Groningen gebracht.
    bron: nos.nl


    aaahhhh das zielig D:


    Shoganai i ne~

    Ah gut wat ontzettend zielig!

    Ach, arm ding. Die zal d'r wel een trauma aan over houden ... (no_chears)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 18:06 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    O god, wat vreselijk.. Ik hoop echt heeel erg dat hij daar niet al te erge littekens aan overhoudt ):


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    omg... dat is echt erg!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ja ik hoorde het op de radio. Zielig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Memphis schreef:
    O god, wat vreselijk.. Ik hoop echt heeel erg dat hij daar niet al te erge littekens aan overhoudt ):


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Shit hé, ik las Muntendam en ik dacht dat het mijn neefje was. Maar dat kan niet, want die hebben geen tractor en geen akker om te sproeien.

    In ieder geval, dan voel je je als vader ook kut, maar ja, daar denk je dan pas achteraf aan, dat dat kan gebeuren. Hopen dat het een beetje goed komt. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ahwww dat is fcking dicht bij mij o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dat is écht zielig ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dat arme jongetje! Hopelijk komt hij er weer goed bovenop! Hopelijk houd hij er geen trauma/littekens aan over :< Arm kind


    No more walks in the wood.

    Wow, heftig. O.O
    Die arme jongen gaat misschien helemaal onder littekens zitten of hij moet al plastische chirurgie ondergaan..


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Sadistic schreef:
    Ach, arm ding. Die zal d'r wel een trauma aan over houden ...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat ventje toch ):


    Olive

    Ahw, arm kindje ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nikon schreef:
    Dat arme jongetje! Hopelijk komt hij er weer goed bovenop! Hopelijk houd hij er geen trauma/littekens aan over :< Arm kind