• Dames op Quizlet ik heb eens een vraag aan jullie.
    Waarom is het zo leuk dat er een jongen op Q zit en vragen jullie zoveel aandacht van hem?
    Like ik krijg PB's en GB's van mensen die ik nog nooit heb gezien :P
    Ja het is leuk, moet ik toegeven.
    Maar het is ook vreselijk vermoeiend xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lipton schreef:
    (...)Michelle! HAHA


    Hahaha :')
    Oké, omdat we stalkers zijn? jeej. Hier eentje die je niet stalkt? :p


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik hou me niet met de jongens op Q bezig. Maar misschien doen andere meisjes dat omdat er nou eenmaal niet veel jongens op Q zitten en ze dat bijzonder vinden ofzo?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    RestlessSoul schreef:
    @hierboven.

    En bedankt ladys -.-
    Ja ik kan nog steeds voor mezelf denken. En als ik alleen maar naar jullie luister verander ik van een jongen in een meisje :S


    Misschien is dat wel beter :$:$:$:$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omdat dat speciaal is xD Er zijn hier niet veel jongens op Quizlet. Dus wij meiden kicken daarop :P haha. Jongens zijn hier bijzonder omdat het soms best een verwijfde site is ;) Maar niks aantrekken van de stalkerige dames.
    Trouwens, mijn twee beste jongens vrienden heb ik hier leren kennen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ja maar dan verlies ik de mogelijkheid om zelf te denken

    Je hebt je examens toch ook gehaald en daar moest je toch ook zelf denken, dus je kan nog prima zelf denken


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Weet je wat nou leuk is?
    Sinds ik een vriendin heb en dat op mijn profiel zette, krijg ik nooooit meer zomaar PB en GB'tjes :'D De dames benaderen de jongens dus niet voor niets. -Wenkbrauwwiebel- En ja, ik heb mijn vriendin dan ook van Quizlet ;D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 16:24 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    nerveus schreef:
    Omdat dat speciaal is xD Er zijn hier niet veel jongens op Quizlet. Dus wij meiden kicken daarop :P haha. Jongens zijn hier bijzonder omdat het soms best een verwijfde site is ;) Maar niks aantrekken van de stalkerige dames.
    Trouwens, mijn twee beste jongens vrienden heb ik hier leren kennen ;)



    Whaha dat klinkt alsof dit ooit een mannelijke site was die nu verwijfd is XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omdat er hier blijkbaar veel wanhopige meisjes zitten die denken dat dit een datingsite is?
    Nee, geen idee. Hou me er ook niet mee bezig eigenlijk. (:

    Rickjuh schreef:
    Weet je wat nou leuk is?
    Sinds ik een vriendin had en dat op mijn profiel zette, krijg ik nooooit meer zomaar PB en GB'tjes :'D De dames benaderen de jongens dus niet voor niets. -Wenkbrauwwiebel- En ja, ik heb mijn vriendin dan ook van Quizlet ;D


    Hahaa, dat zal de enige reden wel niet zijn.. Nee grapje. Maar er zijn ook genoeg meisjes die een vriend hebben, dus dat zal wel niet.. (in dat geval ben ik namelijk net vreemd gegaan..)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nou kijk, sommige van het vrouwelijk volk op Quizlet, hebben zeer weinig contact met het mannelijk ras. Zodra ze er een zien op de site die ze liefhebben, zoeken ze direct contact.
    Oké, mannentaal:
    Als een wijf te weinig mannen om zich heen heeft, gaat ze die opzoeken.


    Let it come and let it be

    Rickjuh schreef:
    Weet je wat nou leuk is?
    Sinds ik een vriendin heb en dat op mijn profiel zette, krijg ik nooooit meer zomaar PB en GB'tjes :'D De dames benaderen de jongens dus niet voor niets. -Wenkbrauwwiebel- En ja, ik heb mijn vriendin dan ook van Quizlet ;D


    Serieus? Hebben jullie elkaar hier leren kennen?
    Dat is zo lief. :9~
    *Gaat in elk hoekje van het forum zoeken naar haar toekomstig vriendje*


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Weet niet, ik doe niet mee aan die gekte :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze willen aandacht. :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Rickjuh schreef:
    Weet je wat nou leuk is?
    Sinds ik een vriendin heb en dat op mijn profiel zette, krijg ik nooooit meer zomaar PB en GB'tjes :'D De dames benaderen de jongens dus niet voor niets. -Wenkbrauwwiebel- En ja, ik heb mijn vriendin dan ook van Quizlet ;D
    Dat klopt indd wel ja. xD Zodra je er zoiets op heb staan is het gelijk afgelopen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Asleep schreef:
    Omdat jullie hier nu eenmaal een met uitsterven bedreigde soort zijn, haha. :Y)