• Cuz I'm scared to death dat m'n ouders of ik een boete moeten betalen.
    Weet iemand hoe dat allemaal in z'n werk gaat? (cat)

Relapse schreef:
    (...)

Niet op zo'n manier :'D

Ahw :C

Has no one told you she's not breathing?

Relapse schreef:
    (...)

Okee, & toen kreeg je een vrijstelling van school oid? :x

Met een goede uitleg ging dat heel makkelijk, en ze wisten ook dat ik hulp had dus dat hielp ook wel mee.

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Houston schreef:
    (...)
    Met een goede uitleg ging dat heel makkelijk, en ze wisten ook dat ik hulp had dus dat hielp ook wel mee.

This gives me a little bit hope :'D
    want ik wil geen boete.

Maar dan moet je dus met zo iemand gaan praten? :x

Relapse schreef:
    (...)

This gives me a little bit hope :'D
    want ik wil geen boete.

Maar dan moet je dus met zo iemand gaan praten? :x

Nou die persoontjes nemen contact met je op, maar mijn ouders wisten ervan en bij jou ligt het dan toch iets anders als je met je ouders gaat praten, hold up what did you do? xD

I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

Shizen schreef:
    Ik ben daar nog nooit in aanmerking gekomen. Dus ik kan je niet helpen.

Food.

Nou, I think you know it already maar.
    Je moet dan naar -meestal- de gemeentehuis gaan, en daar praten met die leerplichtambtenaar.
    En dan vraagt hij/zij waarom en andere vragen waardoor je daar nu zit. En dan mag je je verhaal doen, en gewoon zeggen waarmee je zit, en hoe het allemaal komt. -jeoudersgaanmeealsjenogminderjarigbent- en dan gaat die je proberen te helpen. Nja ligt eraan wat je gedaan hebt.
    Maar zo gaat het meestal. -heberervaringmee:Y)-

Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

Houston schreef:
    (...)
    Nou die persoontjes nemen contact met je op, maar mijn ouders wisten ervan en bij jou ligt het dan toch iets anders als je met je ouders gaat praten, hold up what did you do? xD

Aaah, dammit. Ik ben echt nerveus nou :'D

Relapse schreef:
    (...)

Aaah, dammit. Ik ben echt nerveus nou :'D

Stay calm, niet zo'n zorgen maken, als je nou met je ouders gaat praten? misschien begrijpen ze het wel? (flower)

Vriendinnen van mij kregen volgens mij straf ipv een boete

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Now..

Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

ik ben niet meer leerplichtig :Y)
    maar toen ik dat nog wel was, heb ik er nog nooit mee te maken gehad, ik ben braaf xD

Ik heb er last van gehad,

Ik ben een kutkind

Ik moet nu elke week verplicht 4 uur nablijven om alle uren in te halen die ik gemist heb ;S

[ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 18:10 ]

Houston schreef:
    (...)
    Stay calm, niet zo'n zorgen maken, als je nou met je ouders gaat praten? misschien begrijpen ze het wel? (flower)

''Mama, je krijgt misschien een boete van 2500 euro omdat ik niet naar school ga,''

Yea :'D

Ik. Op dit moment en ik ben bang.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ik.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.