Xavi schreef:
(...)Ik weet niet. Ik was nooit zoals andere meisjes. Zij speelde met de poppen ik met Lego, zij speelde met kleine kindjes op de speelplaats toen we ouder waren, ik ging me voetballen, zij droegen kleedjes met ballerina's, ik broeken met basketters. Zij hadden altijd wel een vriendje, de jongens waren gewoon mijn beste vrienden. Dat is nu ook nog altijd zo. Ik ben bijna nooit verliefd en als ik dat ben echt wel heel heftig en zij hebben altijd wel een vriendje. Zij dragen altijd de nieuwste mode en ik haaaat shoppen. Ik verkies Allstars nog altijd boven hakken en een normale tshirt tegenover een topje met diepe inkijk. Ik kijk voetbal en alle andere meisjes haten het. Ik zeg niet dat ik heel anders ben tegenover jullie maar wel tegenover de meisjes in mijn leefomgeving. Sommige meisjes die me niet moeten zeggen vaak dat ik meer een jongen ben dan een meisje..
Dus? Zoals Elena en Nikki al zijden is het goed dat iedereen een eigen karakter heeft. Anders zouden we allemaal gek zijn op David Villa, of luisteren we alleen maar naar Bruno Mars. Dat zou saai zijn.
Nee Lynn, laat jezelf je niet wijsmaken dat je niet leuk genoeg bent. Show al die mensen maar dat jij net zo leuk bent als de rest, want dat bén je.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind