• Ik had er gisteren zo lang over gedaan om een moeilijk deel te typen voor een story, bleek dat ik dat document niet heb opgeslagen in Word (huil)
    Typisch weer, want normaal zet ik ze altijd meteen op Quizlet ook en gisteren deed ik dat niet omdat ik wou gaan slapen.
    Dat is echt zo typisch hé. (huil)

    Awh, arme jij
    Heb ik ook wel is -.-
    Of een van de katten komt binnen, springt op mijn bureau en gaat op mijn toetsenbord lopen. Krijg ik meteen hele rare dingen -.-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    Awh, arme jij
    Heb ik ook wel is -.-
    Of een van de katten komt binnen, springt op mijn bureau en gaat op mijn toetsenbord lopen. Krijg ik meteen hele rare dingen -.-

    Hahaah, ok dat is grappig :'D

    Cellophane schreef:
    (...)
    Hahaah, ok dat is grappig :'D

    Ja, maar niet als hij alles weghaalt of als je met iemand aan het chatten bent er ineens iets staat als: awibljeuoebab


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Ja, maar niet als hij alles weghaalt of als je met iemand aan het chatten bent er ineens iets staat als: awibljeuoebab

    Ok nee dat is minder :Y)

    Oki, zo'n document bedoel je.
    Ah kindje toch, ik euhm ik weet het niet. Maar je typt vast een even sterk deel opnieuw, zo ben je wel. (cat)

    Ik heb zoiets ook geahd
    Ik kon het 3x opnieuw doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb dat nooit omdat ik om de 100 woorden op opslaan klik. Maar het is echt balen voor je.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.