• wajo het is serieus een eeuwig heid geleden dat ik hier ben geweest. ;x
    maar even serieus.. ik vond een poosje iemand ontzettend leuk, en een hele goeie vriendin had ik het vertelt, in het begin begon ze me echt te helpen zodat ik wat met hem kreeg, dat was haar bijna gelukt, maar toen begon ze ineens zelf met hem te flowen, toen kregen ze wat en zei ze nog ; "haha lekker voor jellanie nu heb ik hem." ofso. en toen heb ik dus tegen haar gezegd dat het allemaal een grap was enzo, toen had ze het meteen die dag uitgemaakt, dus ik wist meteen dat ze een spelletje met me speelde, maar toen hadden we het uitgepraat enso, maar afgelopen weekend is ze met hem geweest, terwijl ze het had uitgemaakt omdat ze hem toch maar niet "leuk" vond en niet met hem wou gaan, daar kwam ook dik geruzie om, omdat hij het me had gezegd, maar hij wou het niet omdat hij het nakkerig vond voor mij, maar toen had ze gezegd : "ach wat maakt dat nou uit." maar toen kwam daar dus geruzie om ofso, maar dat is nu ook weer goed, maar ze heeft nu dus al 2 kansen gehad, dus ik had zoiets van als ze het nog 1 keer verpest ben ik er echt helemaal klaar mee. maar vandaag hij had toegegeven dat ie me heel leuk vond, alleen wil hij niks met me omdat ik ga verhuizen naar emmen, en dat is een uur rijden van waar ik nu woon. maar ik kreeg vandaag dus een kusje op mijn mond van hem, maar in de pauze toen zaten we een beetje te ouwhoeren enzo, en toen probeerde mijn beste vriendin hem naar mij te duwen om me een kusje te geven, maar toen drukte die "goeie vriendin" die met hem was geweest een kusje op zijn mond, terwijl ze het hele verhaal al wist, maar ik weet niet wat ik nu moet denken ? ik bedoel dit is al de zoveelste x, en het is nog wel bij meer jongens gebeurt die ik leuk vond.. en ik vind het nu eigenlijk best wel een kwalitatief uitermate telleurstellend van der. ;x maar ik ben eigenlijk best wel bang dat ik me nu aanstel aangezien het maar een "kusje" was. $
    sorry voor mijn gezeik..


    Life is a beautiful struggle

    Je stelt je helemaal niet aan. Als ik het goed lees (M'n intiligentie breekt af 's avonds. :'D ) Is je vriendin waar je verteld aan had dat je hem leuk vond met hem gegaan? Nadat zij wist dat jij hem leuk vond. En ze heeft ook nog daarna met hem gekust. O_o Nee, als vriendin doe je dat niet. Als het met meer jongens gebeurd, dan zou ik haar gewoon niet vertellen wie je leuk vind. Want als ze dat steeds doet komt heb op mij over van 'Ik gun haar geen jongen.' Weetjewel. Zo van 'Alle jongens moeten mij leuk vinden.' Maar zo kijk ik er tegen aan, weet niet of dat op meer mensen zo overkomt. Maar het is niet echt bepaald slim van je vriendin.. :l


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Ik zou zo hard op die 'goeie vriendin' uitflippen hè. Bij mij had ze geen eens een tweede kans gehad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ben je nog vriendinnen met haar?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Sweeney schreef:
    Ik zou zo hard op die 'goeie vriendin' uitflippen hè. Bij mij had ze geen eens een tweede kans gehad.

    Idd, ze verdiende niet eens een 2de kans O.o


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    letsgetsmile schreef:
    Je stelt je helemaal niet aan. Als ik het goed lees (M'n intiligentie breekt af 's avonds. :'D ) Is je vriendin waar je verteld aan had dat je hem leuk vond met hem gegaan? Nadat zij wist dat jij hem leuk vond. En ze heeft ook nog daarna met hem gekust. O_o Nee, als vriendin doe je dat niet. Als het met meer jongens gebeurd, dan zou ik haar gewoon niet vertellen wie je leuk vind. Want als ze dat steeds doet komt heb op mij over van 'Ik gun haar geen jongen.' Weetjewel. Zo van 'Alle jongens moeten mij leuk vinden.' Maar zo kijk ik er tegen aan, weet niet of dat op meer mensen zo overkomt. Maar het is niet echt bepaald slim van je vriendin.. :l

    zoals hoe jij erover denkt denk ik er dus ook over, maar ik had het ook aan een paar andere vriendinnen van me verteld en die zeiden dat ik me niet zo moest aanstellen omdat het alleen maar een kusje was.. vandaar dat ik nu dus best wel onzeker ben. $


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind niet dat je je aanstelt, het is eerder belachelijk van haar. Een kusje blijft een kus en als ze wéét dat jij hem leuk vindt en dat toch nog doet vind ik niet dat ze het waard is om nog je vriendin te zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Erotic schreef:
    Ben je nog vriendinnen met haar?

    niet meer zo als eerst, maar ik denk dat ik deze stunt ook echt niet ga vergeten. $


    Life is a beautiful struggle