• Vanessa Hudgens is het nieuwe gezicht van kledingmerk Candie’s. De actrice neemt de fakkel over van Britney Spears.

Voor de herfstlijn van het jeugdige modemerk poseert Hudgens (22) ondeugend in lingerie achter de strijkplank, speels in de keuken, in de supermarkt en op een stapel bagage.

De actrice vond de fotoshoot naar eigen zeggen erg leuk. ‘Ik heb me enorm geamuseerd tijden de fotosessie. Het draait allemaal om plezier maken en levenswijsheid volgens Candie’s', vertelt ze.

‘Ik hou van Candie’s omdat je zoveel geweldige stuks kan verwerken in je garderobe. Mijn stijl sluit erg aan bij de meisjesachtige Candie’s-stijl. Je kan gaan voor rock ‘n roll of voor een prinsessenoutfit.’

Candie’s lanceerde meteen ook een wedstrijd waardoor fans hun nieuwe, officiële tv-spot kunnen kiezen. voor de schitterend fotoserie en wedstrijd ga naar http://www.mediaenkranten.nl/2011/06/16/vanessa-hudgens-%E2%80%93-2011-candie%E2%80%99s-girl/

Er is eigenlijk maar één foto die ik persoonlijk leuk vind..

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Van Disneysterretje naar dit. No offense. <3

We accept the love we think we deserve.

Master schreef:
    Van Disneysterretje naar dit. No offense. <3

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!