• Hello Q'ers.

    Ik weet dat hier heeel veel getalenteerde mensen zitten, die hele mooie covers kunnen maken. Zouden jullie er een voor mij willen maken?

    Een Jacob Black storie, over een meisje met kanker waarop Jacob inprent. Klinkt Cliché etc, maar dat wordt het (hopelijk) niet. Eisen:
    1. Titel erop; Someone to fall back on • Jacob Black.
    2. Een meisje zonder haar -kaal dus-
    3. Jacob Black/ Taylor Lautner.
    4. Het moet mooi worden, zegmaar. Heel lief, dat ze echt van elkaar houden.

    Om de sfeer een beetje te voelen is hier een stukje verhaal:
    Zijn vingers gleden door haar bruine lokken. Zacht trok hij ze naar achteren, en haar kale schedel werd zichtbaar. Hij voelde haar trillen, snel gaf hij het prachtige meisje een kus op het voorhoofd. Langzaam trok hij de pruik van het tedere hoofdje en legde het op de grond. Beschaamd keek het meisje naar beneden. ‘Je bent prachtig,’ fluisterde de jongen en gaf opnieuw een kus op het kale hoofd van zijn schat. ‘Je liegt,’ zuchtte het meisje en een paar tranen gleden over haar wang. ‘Nietwaar. Je bent prachtig, en iedereen weet het. Behalve jij,’ zei de jongen en nam het meisje in zijn gespierde armen. Hij nam zich voor dit moment te onthouden; de zoete geur van haar lichaam en zijn handen om haar buik. Hij besloot het te onthouden, en koesteren.

    Bedankt!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 20:21 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Klinkt als een mooi verhaal
    Ik kan het alleen niet dus
    xD Yea


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik kan iets simpels maken, maar niet echt mixen. sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    • Hier heb je je bol trouwens. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    wat vind je hiervan?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik wil er ook wel 1 maken, maar dat moet ik morgen middag eventjes doen, heb hier geen goede programma's op mijn computer :D Dus ik ga dit bericht even opslaan ofso, en dan ga ik morgen aan de slag :D


    No more walks in the wood.

    Nikon schreef:
    Ik wil er ook wel 1 maken, maar dat moet ik morgen middag eventjes doen, heb hier geen goede programma's op mijn computer :D Dus ik ga dit bericht even opslaan ofso, en dan ga ik morgen aan de slag :D
    Ik vroeg me af. Ze is gewoon blank? Niet asian? En korte stekeltjes ook niet hea? En ook geen hoofddoek om haar kale kop? -Niet zo'n moslim hoofddoek, maar echt een kanker hoofddoek zeg maar :}-


    No more walks in the wood.