• Hello Q'ers!Ik bedacht me net een nieuw verhaal. Een Jacob Love story, die inprent met een meisje met kanker. Dit klinkt allemaal heel cliché en blablabla, maar ik ga niet drama-achtig doen. Het zal geen lange storie worden, denk ik, maar meer hoe mooi het leven kan zijn als je de ware hebt gevonden.

    Zijn vingers gleden door haar bruine lokken. Zacht trok hij ze naar achteren, en haar kale schedel werd zichtbaar. Hij voelde haar trillen, snel gaf hij het prachtige meisje een kus op het voorhoofd. Langzaam trok hij de pruik van het tedere hoofdje en legde het op de grond. Beschaamd keek het meisje naar beneden. ‘Je bent prachtig,’ fluisterde de jongen en gaf opnieuw een kus op het kale hoofd van zijn schat. ‘Je liegt,’ zuchtte het meisje en een paar tranen gleden over haar wang. ‘Nietwaar. Je bent prachtig, en iedereen weet het. Behalve jij,’ zei de jongen en nam het meisje in zijn gespierde armen. Hij nam zich voor dit moment te onthouden; de zoete geur van haar lichaam en zijn handen om haar buik. Hij besloot het te onthouden, en koesteren.

    1. Leuk/ niet leuk idee.
    2. Welke titel?
    -Someone to fall back on.
    -Somewhere over the rainbow.
    -Someone's watching over me.
    3. Kritiek, tips voor verhaalllijn etc.
    4. Het verhaal in de 3e persoon of de 1ste?


    Superbedankt!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:54 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Wow, echt mooi geschreven Ö
    Als titel zou ik Someone To Fall Back On nemen (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    Wow, echt mooi geschreven Ö
    Als titel zou ik Someone To Fall Back On nemen (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Wauw,, mooi!
    Ik zou Somewhere over the rainbow doen :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oeps, kan iemand deze verplaatsen naar Story problemen?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.