• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=10413


    Fanta rules

    Rol: maak niet uit mag jij kiezen waar jij denk ik het beste bij pas ;)

    Naam: Nickita

    Leeftijd: 18

    Karakter: altijd vrolijk maar kan een bitch zijn

    Woonplaats: wat het beste uitkomt ;)

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/images/2008/37/qlnqxnmxwlmigpdy.jpg

    Waarom deze rol?: Omdat het me super lijkt om er in te mogen spelen

    Textje:
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd wel vrolijk
    ik sta altijd voor mensen klaar
    Maar ik kan ook een bitch zijn hoor maar alleen als het echt moet door bijv voor mijn vrienden en me zelf op te komen
    Over vrienden gesproken ik sta altijd voor ze klaar en laat ze dan ook echt niet vallen
    verder hou ik van muziek en ik vind het ook leuk om zelf teksten te schrijven
    ik hou ook van graffiti niet om er allen naar te kijken maar ook om het zelf te doen
    En uitgaan kan ook nooit kwaad toch ;)
    maar ik moet nu gaan spreek julie wel weer mzzl (K)


    You can't touch music but music touch you

    Rol:
    Vriendin Tom
    Naam:
    Chantou
    Leeftijd:
    17
    Karakter:
    Lief,Koppig,Eigenwijs,Trouw,Laat van begrip
    Woonplaats:
    Berlijn (fsoo,,je mag veranderen xD)
    Plaatje:
    http://i30.tinypic.com/fnqys9.jpg
    Waarom deze rol?:
    Omdat Tom DE sex is ,EN jij een übercool kind bent, EN jou idee egt GENIAAl is!! En ik super blij sou sijn als ik een rol in son Geniale serie sou mogen bemachtigen xD
    Textje:
    Jow Wezens,
    Mijn naam is duss Chantou,
    En ik ben 17 jaartjes oud.
    Ik zit al sinds mn 6de op Streetdance ,maar het meeste Freestyle ik , Ik heb het neit soo met regels namelijk ,Ik dans liever op gevoel.
    Verder heb ik ook een ZWARE lollyverslafing , en liefde aan mijn Sgattie TOm xD Hijs egt tè lief..
    Ik heb haat aan Huppels,Groente ,en school ,,marja wie neit eigenlijk??xD
    Gelukkig vielen vandaag de laatste 2 uur uit omdat het te warm was in de lokalen ,,Dat vond ik wel chill xD
    Maar ik moet gaan ,,
    BuhhBaai ,,Take Care Biatch (K)


    Wil je iets laten weten fso ??
    (K)
    En srry voor de late reactie ,,maar ik las dese topic net pas xD


    Crack a bottle

    Rol: vrienidn TOM<3

    Naam: Rianne

    Leeftijd: 13 bijna 14

    Karakter: soms een tikkeltje te jaloers, spontaan, lief

    Woonplaats: op de grens van Nederland en Duitseland

    Plaatje: http://img1.blogcu.com/images/k/r/a/kraltvmp3/emo-girls-pictures-2.jpg

    Waarom deze rol?: Ik ben helemaal gek van Tom en ik heb zelf ook een aantal quizjes van Tom dus ik wil er ook wel eens van jou lezen

    Textje:

    Heay Bitchiez!

    Ik ben Rianne, ik heb een haat aan die naam maar ik heb hem nou eenmaal al bijna 14 jaar! Dus noem me maar zoals je wil zolang het maar leuk is! Ik zit in de 3de! dat zuigt als de tering! als ik niet op school zit ben ik met me vrienden aan het rond hangen bij de skatebaan of 1 van onze andere hangplekken! Ik ben verslaafd aan roken. Daardoor heb ik iedere week ruzie met me ouders maar jaa...
    Dit was het wel zo'n beetje!
    Xx Dodo!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Rol:
    vriendin tom.
    Naam:
    Joyce
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    bitchi,jaloers,eigenwijs,koppig,grote mond,lief,spontaan,behulpzaam.
    Woonplaats:
    berlijn.
    Plaatje:
    http://tv.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/03/michelle_trachtenberg.jpg
    Waarom deze rol?:
    Omdat ik van tom houw.En ik het kei lief zouw vinde.n_n
    Textje;
    Heej lieverds.Ik ben joyce,en ben 16 jaar.Ik ga naar school maar hate dat ik het doe,dus blijf ik liever thuis en spijbel ik.Shoppen en partys is een mega grote verslaving en een leven zonder mijn vrienden kan ik mij niet voor stellen.Ze zijn mega belangrijk en niemand mag hun iets aan doen.Voor de rest kan ik gitaar spelen,maar dat doe ik alleen maar al sik mij verveel,net zoals voetballen.voor de rest ben ik ook fan van tokio hotel,vooral van die mega geweldig geile tom.Wat is er nu niet perfect aan dat ventje? :] Maar ik weet niet veel meer te zeggen,ik ga jullie laten.Bye!<3

    Ik zouw willen dat het over tom gaat,maar ik ga bill pakken.Omdat ik mij heb aangemeld als vriendin voor tom,en als ik tom kies dat het dan lijkt dat ik op de hoofdrol uit ben dat totaal niet waar is.Dus deze quiz moet over bill gaan =]

    Whallah ,wat heeft iedereen vriendin Tom opeens xD
    niet dat ik dat niet heb fsoo (A)


    Crack a bottle

    ps; u idee lijkt geweldig =]

    Wil je mieschien laten weten wnr de 1ste der is ??
    Of ik de rol nu heb of niet [tuurlijk wil ik hem wel Superveewl xD maar ach] Als ik hem niet krijg ,,bitte alsnog seggen wnr de 1ste der is??


    Crack a bottle

    Wil je mieschien laten weten wnr de 1ste der is ??
    Of ik de rol nu heb of niet [tuurlijk wil ik hem wel Superveewl xD maar ach] Als ik hem niet krijg ,,bitte alsnog seggen wnr de eerste der is??


    Crack a bottle

    Wil je mieschien laten weten wnr de 1ste der is ??
    Of ik de rol nu heb of niet [tuurlijk wil ik hem wel Superveewl xD maar ach] Als ik hem niet krijg ,,bitte alsnog seggen wnr de eerste der is??


    Crack a bottle

    Wil je mieschien laten weten wnr de 1ste der is ??
    Of ik de rol nu heb of niet [tuurlijk wil ik hem wel Superveewl xD maar ach] Als ik hem niet krijg ,,bitte alsnog seggen wnr de eerste der is??


    Crack a bottle

    OEPSS!!!
    niet mijn bedoeling :$(baby)
    srry


    Crack a bottle

    GUSTAVVV

    Rol: vriendin van gustav

    Naam: michelle slenters

    Leeftijd: 13, bijna 14

    Karakter:lief,spontaan,eerlijk,eigewijs, wil gelijk hebbe maar kan ermee leve als eht neit zo is. vind dat iedereen hetselfde is.

    Woonplaats: nederland-friesland-wolvega(kan geen fries)

    Plaatje:
    http://i212.photobucket.com/albums/cc207/black-lemone/Miss_Hanna_Beth--large-msg-11848033.jpg


    Waarom deze rol?: omat gustav uber geil is en ik ben helemaal fan van hem. hij is de beste drummer eveerrr(A) ich liebeee GUSTAAVVV<3333333333

    Textje:

    ik wil graag dese rol omdat ik dus egt helemaal wg ben van th vooral van gustav en omdat ik nog nooit in een verhaal sat^^ okee bij em bf 1 x^^ en dat was gaaf om te lese^^ ik ben dus Michelle. en ik ben 13(volgende maand 14 mensee). ik liebbeeeeee th für immer. en ik wil vet graag in je verhaal. ook wil ik duis dat gustavvvvv dii is waar eht om gaat^^ gustav is oww soww cute:P ik ga nu letterlijk op me knieën sitten om te smekee:

    mag ik plzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzzzzzzzzzzzzzzzz
    de vriendin van Gustav sijn.. ich liebve Gustav für immerrrrr^^

    Danke(A) wil je em late weten of ik eht wle of neit ben geworde??

    heel veel Kusjes van Michelle<3333 Liebe aan Gustav^^


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    OehOehOeh, jij al gekozen hebben (A)

    GUSTAVVV

    Rol: vriendin van gustav

    Naam: michelle slenters

    Leeftijd: 13, bijna 14

    Karakter:lief,spontaan,eerlijk,eigewijs, wil gelijk hebbe maar kan ermee leve als eht neit zo is. vind dat iedereen hetselfde is.

    Woonplaats: nederland-friesland-wolvega(kan geen fries)

    Plaatje:
    http://i212.photobucket.com/albums/cc207/black-lemone/Miss_Hanna_Beth--large-msg-11848033.jpg


    Waarom deze rol?: omat gustav uber geil is en ik ben helemaal fan van hem. hij is de beste drummer eveerrr(A) ich liebeee GUSTAAVVV<3333333333


    TEXTJE graag en trouwens ik heb wel uw egte leeftijd ni nodig, ziet ge Gustav al samen met een 14 jarig kind?


    Fanta rules

    Wil je mieschien laten weten wnr de 1ste der is ??
    Of ik de rol nu heb of niet [tuurlijk wil ik hem wel Superveewl xD maar ach] Als ik hem niet krijg ,,bitte alsnog seggen wnr de 1ste der is??

    ebt gij ergens oowk zo'n lijste ingevild want ik vind et ni, of er sgeelt iets aan mijn ogen


    Fanta rules