• hey,

    Ik ga op vakantie naar Praag, Kraków (ofzo?) en Berlijn in 6 dagen. Degene die mee gaan kunnen wel Duits enzo, maar ik wil toch een aantal Tsjechische woorden kunnen om er toch iets van te verstaan in Tsjechië. Niemand anders die mee gaat kan Tsjechisch, dus zou iemand me een aantal belangrijke dingen kunnen leren?
    Ik weet niet of er wel iemand Tsjechisch kan, haha =P Van die boekjes helpen niet echt bij mij...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Krakow! Omg ik houd van Krakau <3
    Haha ik ben Pools, dus in Krakau kan ik alles. Maar met Tsjechisch kan ik je niet helpen, want dat is like, 40x zo moeilijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    een vriend kan tsjechisch.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hahaha, ik ben op uitwisseling geweest in Tsjechië, maar echt nuttige dingen heb ik niet geleerd xd
    Nouja, Hoe gaat het? is: Jak se mas?
    En voor als er iemand jarig is; Gefeliciteerd is: Krasne narozeniny.
    ='D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Oeh, ik ben in die 3 steden al geweest. (:


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Oeh, ik ben in die 3 steden al geweest. (:

    Is Praag leuk? ;D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik kan wel turks, nederlands frans en engels en ik kan je arabisch leren schrijven? maar tsjechisch... pfoe dat is moeilijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Is Praag leuk? ;D

    Praag is heel oud, maar niet heel erg speciaal vond ik :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Is Praag leuk? ;D
    Ja, veel interessante gebouwen en die dingen te bezichten (ben met school geweest) én mannen in uniform. :3


    Get outta my head!

    Tsjechisch is echt heel moeilijk, heel erg moeilijk. Ik Tjsechië spreken ze ook wel Engels en Duits (:


    Destroy what destroys you.

    Tsjechisch is ZO kut. Ik ging voor een week - met school - naar Praag. Nou ik heb gewoon maar Engels gepraat want met dat talenboekje lachte iedereen me uit - waarschijnlijk omdat ik alles verkeerd uitsprak.


    To infinity and beyond •