• Mijn beste vriend heeft een tijdje verkering gehad met een meisje aan de andere kant van Nederland, op wie hij behoorlijk gek was. Afgelopen weekend is hij toen naar haar toe gegaan voor het eerst, maar het was niet zo'n succes en toen heeft zijn vriendinnetje het uitgemaakt. Mijn beste vriend, T., was daar behoorlijk kapot van en moest er ook echt om huilen en zo.
    Maar dezelfde dag vroeg een ander meisje, de vriendin van de ex van T., aan T. verkering. T. zei toen nee, omdat hij nog met zijn liefdesverdriet zat. Maar nu, drie dagen later, heeft hij me verteld dat hij helemaal zeker weet dat dat meisje op hem is en hij haar ook een beetje leuk begint te vinden.
    Ik geloof dat niet, volgens mij probeert hij zijn gevoel voor zijn ex te negeren en daarom zichzelf wijs te maken dat hij op dat andere meisje is, en omdat dat andere meisje ook zo ver weg woont vind ik het helemaal onverstandig. Ik ben bang dat T. straks zelf gekwetst gaat worden of dat meisje heel erg gaat kwetsen, als blijkt dat hij haar toch niet heel leuk vindt.
    Al met al ben ik het er niet mee eens als hij wat met haar begint, al helemaal nu nog niet. Hoe moet ik hem duidelijk maken dat hij dit niet moet doen, zonder al te hard te klinken en hem het gevoel te geven dat ik me ermee bemoei? Ik wil niet dat hij in de problemen komt...
    En trouwens: T. woont nogal ver weg dus even naar hem toe gaan of zo kan niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je kunt toch wel 1 keer naar hem toe om met hem te praten?
    Of je kunt hem toch nog bellen?
    Maar ik zou zelf, eerlijk gezegd, niets doen. (zip)
    En als het dan misloopt, moet je er gewoon voor hem zijn.
    Maar luister maar niet naar mij

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 17:16 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Zwammetje schreef:
    Je kunt toch wel 1 keer naar hem toe om met hem te praten?
    Of je kunt hem toch nog bellen?
    Maar ik zou zelf, eerlijk gezegd, niets doen. (zip)
    En als het dan misloopt, moet je er gewoon voor hem zijn.
    Maar luister maar niet naar mij


    Maar als hij gekwetst wordt, zit ik er zelf ook heel erg mee en daar heb ik nou niet zo'n zin in D:
    Hij heeft me gevraagd om advies en ik weet dus niet hoe ik duidelijk mijn mening moet uitleggen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je moet gewoon eerlijk zijn tegen hem, wat je ervan vindt. Misschien klinkt het in hem oren hard maar als hij goed er over na denkt, heb je gelijk en zal hij met je eens zijn. En bedanken om je hulp. Je zal het niet leuk vinden maar je moet gewoon eerlijk tegen hem zijn.
    (Mijn Mening)


    One Who Travels A Higher Path.