• Vandaag hadden we fiets examen. We moesten een paar proefjes doen voor we aan het examen begonnen. We wouden juist aan het examen beginnen begint het te gieten. Dus wij schuilen onder bomen maar dat doet ook niet veel uit. Toen het wat minderde-niet veel minder- gingen we met de fiets terug naar school. De brug waar me Onder moesten stond vol dus we moesten op het voetpad. we waren eindelijk op school en iedereen was natuurlijk kletsnat.
    We hadden super kou. Gelukkig dat ik mijn turn gerief mee had dan kost ik tenminste droge kleren aan doen.
    En dan moest ik ook nog eens ik de regen naar huis fietsen.
    Wat een leuke dag.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik moest in de regen naar school fietsen --'


    Shoganai i ne~

    Ik moest vanochtend in de regen 7,5 km naar school fietsen tewijl an het plenzen was en terug ook -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had geluk het stopte juist met regenen toen ik naar huis moest,maar wel ne mindere voor degene die dat geluk niet hadden.

    Flawless schreef:
    Ik had geluk het stopte juist met regenen toen ik naar huis moest,maar wel ne mindere voor degene die dat geluk niet hadden.

    Ik zeg het je. Dit wil je niet meemaken.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"