• Omdat ik later heel graag professioneel dichteres zou willen worden en mijn eigen gedichtenbundel zou willen uitgeven, heb ik een aantal van mijn gedichten in een story gezet. Ze stonden eerst gewoon op mijn profiel, maar ik dacht dat er misschien wel mensen geïnteresseerd zouden zijn in een story en daar dan ook een abbo op kunnen nemen (: Ik zou het heel erg waarderen als jullie eens een kijkje zouden willen nemen en me tips/kritiek etc. zouden willen geven! Dat zou me erg helpen (: Hier de link:

    Klik.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 15:16 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zal zeker kijken. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    In één woord: wauw o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dank jullie wel! <33


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind de iets kortere gedichtjes mooier dan de langere,al zijn deze zeker en vast ook geslaagd en niet zo saai als sommige andere gedichten die lang zijn van anderen. Dit is wel puur mening. Voor de rest vind ik ze écht heel mooi.

    Prachtig!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Flawless schreef:
    Ik vind de iets kortere gedichtjes mooier dan de langere,al zijn deze zeker en vast ook geslaagd en niet zo saai als sommige andere gedichten die lang zijn van anderen. Dit is wel puur mening. Voor de rest vind ik ze écht heel mooi.


    Ja, mijn Nederlands leraar heeft er ook een aantal gelezen en die had een top 5 gemaakt en daar zaten ook meer kortere gedichtjes in. Maar niet alle gedichten kunnen altijd even sterk zijn, toch? En bovendien is het natuurlijk inderdaad een persoonlijke mening, de een houdt meer van lang, de ander van kort en krachtig (: Maar bedankt voor je mening! ^^

    @ Ixora
    Ook bedankt ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Niet mijn soort gedichten maar wel mooi.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Allemaal zo waar en mooi <3

    Echt respect voor de mensen die dit kunnen. Zelf ben ik meer van het verhalen schrijven :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Ze zijn echt prachtig!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Crusoe schreef:
    Allemaal zo waar en mooi <3

    Echt respect voor de mensen die dit kunnen. Zelf ben ik meer van het verhalen schrijven :Y)


    Dank je! En bedankt voor al je reacties, je hebt serieus op alles gereageerd, haha (: Echt superbedankt! <33

    @ Chevalric, ook bedankt! ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga ze eens vanavond na mijn examen bekijken! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik ga ze eens vanavond na mijn examen bekijken! (:


    Dank je! En succes met je examen natuurlijk!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Dank je! En succes met je examen natuurlijk!

    Het worden er nu al een paar ^^ Ik stop toch met leren, haha =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind trouwens wel, zoals Tuala zei, dat je wel aan sommige titels moet werken :'D En niet altijd de eerste zin v.h. gedicht moet nemen. Maar voorderest is 't super goed, natuurlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    *gaat snel lezen.*


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'