• Ik heb over twee weken ofzo klassenavond en dan gaan we naar het stran, oftewel zwemmen. Alleen dan moet ik dus in Bikini of badpak en om eerlijk te zijn
    Ik durf dat niet
    Ik ben nogal onzeker over mijn lichaam(buikje, scheve rug, dikke benen enz)En ik wil niet dat iedereen mij ziet in bikini
    Ik heb nog niet eens een bikini omdat geen van de bikini's of tankini's die ik pas bij mij leuk staat
    Wat moet ik doen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je bent vast niet de enige die er zo uitziet in bikini, er zijn er meer. Dan val jij ook niet zo op. En weetje, bij jezelf lijkt het altijd erger.


    Your make-up is terrible

    Echt niet iedereen ziet er perfect uit. Er zullen er wel meer zijn die ook onzeker zijn over hun lichaam, als je gewoon plezier hebt maakt het toch niet uit hoe je eruit ziet?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Als je je niet op je gemak voelt, is het een optie om gewoon niet te gaan. Ik heb dat gevoel een paar jaar heel erg gehad en het feit dat meiden hier met 1,70 en 50 kilo al gaan zeiken dat ze te dik zijn werkt ook niet echt mee.
    In mijn geval was het zo dat ik pas echt lol durf te hebben als ik me ook goed voel, dus mijn advies: als je je niet op je gemak voelt, niet gaan. Of iets kopen waar je je wel in je gemak bij voelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    pff heb ik ook, en als klap op de vuurpijl riep zo'n trut (die dacht dat ik niet in de buurt was) nou zeg linda hoef niet bang te zijn dat ze verdrinkt die heeft toch zwembandjes genoeg. ik ben nu wel (perongeluk) 10 kilo kwijt.

    maar gewoon een bikini kopen waarin je jezelf wel goed voeld. of gewoon veel in het water, dan ziet niemand je benen enz,

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 11:06 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik moet ook :( Ik ga mezelf denk ik ziek melden. Ik heb geen zin om dat over 3 jaar nog te horen.


    Alis volat propriis

    Ik weet helemaal wat je bedoelt. Ik heb ook zwaardere benen. Ik draag altijd een shortje als ik ga zwemmen. Misschien dat je je dan ook meer op je gemak voelt? (:

    Deze heb ik.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 11:21 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb dat ook altijd gehad. Ik was echt zon jongen zonder sixpack en met een buikje. Ik had ook NOOIT zin om te zwemmen, maar heb het toch altijd gedaan en het valt heel erg mee. Zijn er genoeg uit je klas die ook zo over zichzelf denken.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 11:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik draag ook altijd een zwemshort boven mijn bikini. Dat verbergt al een heleboel.
    En je kan ook altijd zeggen dat je ongesteld bent, dan blijf je gewoon aan de kant zitten in je kledij? Of anders zeg je dat jij het liefst naar het strand gaat en dan hoef je niet te zwemmen, dan kan je ook je gewone kledij aanhouden en op het droge blijven.


    Never run out of reasons to smile...

    Doe over je bad kleding een jurkje aan,dan is het wat meer bedekt.
    En dank vooral,wat maakt het uit dat je iets steviger bent,is mijn vriendin ook en zij is toch best knap hoor. Er zullen vast wel meer mensen zijn die wat steviger zijn. Zolang je er naar kleed kan het echt geen kwaad(dan bedoel ik dat je de maat moet pakken die je past en niet de maat die je wilt,dat is juist erg).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Geen idee wat je kan doen..
    Ik loop nooit in bikini op het strand


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ga niet mee.
    En je hoeft ook niet perse te zwemmen, dus doe dan gewoon een zomers jurkje of een kniebroek en een shirtje aan.

    En bedenk je, dat al die andere mensen er ook niet perfect uit zien, veel van hun zijn vast ook heel onzeker over zichzelf.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb je foto gezien in je fotoboek en ik vind dat je gewoon in bikini kan rondlopen hoor. Je bent echt niet te dik voor een bikini.
    Maar als je je er beter bij voelt moet je eens in de stinggaan kijken, daar hebben ze heel mooie bikini's met een shortje bij.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Doe er iets over heen, en ga niet zwemmen. Iets van een jurkje of zo, of een kort broekje met een shirt/topje. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    x

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 13:09 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Trek een bikini met shortje aan of doe er een leuk omslagrokje omheen.
    Als je je buik niet wilt laten zien, kun je ook kiezen voor een leuk, luchtig jurkje.

    En besef dat niemand perfect is en er een hoop meisjes net zo zitten als jij.


    ars moriendi