Sommige mensen kunnen die dus echt niet verzinnen. Er liep hier net zo een mevrouw langs in mantelpakje, opgestoken haar, veel te veel make-up etc, je kent het wel.
Ineens hoorde ik haar zo roepen 'Frederik, Martine, Elizabeth, hier nu!'
Kwamen er vrolijk 3 hondjes aanwandelen. Ik kon het echt niet laten om heel hard te lachen. :'D
-
15 juni 2011 - 21:3016 juni 2011 - 10:58
Lazy schreef:
Ik kwam zo'n meisje tegen en die zei zo 'Is dit geen leuke halsband voor Chanel? Of eerder voor Gucci' en ik dacht echt zo van. Wtf dan spoor je ook niet als je je dieren naar merken gaat noemen..
Ik vind dat opzich best leuk16 juni 2011 - 10:59Sadistic schreef:
Lol. :')
Mijn hond heet Tequila, met als roepnaam Quila. (pirate)
& M'n kat Baileys.
haha toevallig, mijn kat heet Bailey16 juni 2011 - 11:02De onze heet Joey,
maar we geven hem verschillende namen x)
Fred, Joske, Schetebees, Floef enzovoortBut I still have this faith in the truth of my dreams.
16 juni 2011 - 11:13Die van mij heet Dobby
huiselfuitHarryPotterNot every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales
16 juni 2011 - 11:15Captivity schreef:
(...)
haha toevallig, mijn kat heet Bailey
Ook naar de drank vernoemd? :pBloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
16 juni 2011 - 16:40eerst wouden we mijn hond kliko noemen omda het zon vuilnisbakkenras was
toch maar niet gedaan... nu heet ze chigoeveryday deserves a chance to be the best day of your life...
16 juni 2011 - 16:4216 juni 2011 - 16:42die van ons heet pebbles
de bijnaam is puppie( een grote rottweiler teef)[ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 16:42 ]
if you do it right no one can say that you fail
16 juni 2011 - 20:40Probie! Das de onze, haha. Van NCIS, Timothy McGee
Alleen scheld ik hem voor alles uit haha~ You're original, cannot be replaced ~
16 juni 2011 - 20:41Toen ik klein was, noemde ik een hond op een spel, Lady, terwijl het een jongen was (clown)
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
16 juni 2011 - 20:44slumdogGirl schreef:
eerst wouden we mijn hond kliko noemen omda het zon vuilnisbakkenras wastoch maar niet gedaan... nu heet ze chigo
Wij hadden dus wel een kat die Kliko heette. Onze hond heet Harley , naar de motorenPeople cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.
16 juni 2011 - 20:45