• Sluit maar

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 20:31 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ugh >,<


    Life is hard and then we die

    Je zit op goed gewicht hoor


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    oh lord.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou als ik jou was gewoon voortaan geen te kleine broeken meer kopen. En trouwens, je zit gewoon op goed gewicht.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Doe wat ik doe en zeg:
    'Mama, ik wil vegatariër worden (cat)'


    Let it come and let it be

    Het zoveelste topic over "ik wil dunner worden," ik bedoel Lijnen is oké als je al volgroeid bent en je ook "echt" overgewicht heb.


    They fell in love, didn't they?

    Dude...
    Je weegt alles behalve te veel?
    Veel mensen die ik ken zijn heel wat centimeters korter, wegen evenveel en zij zijn zelfs perfect op gewicht?
    Holy fuck, 13? Op je 13 zou lijnen verboden moeten zijn ;o

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 20:30 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Nu, ben ik het echt beu. :/
    Je broeken kunnen gewoon niet dicht omdat je heupen breder worden, die zever leer je toch op school >_<

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 20:31 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    CountMeIn schreef:
    Doe wat ik doe en zeg:
    'Mama, ik wil vegatariër worden (cat)'

    Ben ik al twee jaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zit niet zo te zeuren mensen, als ze graag wilt lijnen, laat haar. Jullie doen net alsof ze veel te licht is en een domme koe, maar dat is niet zo.


    Your make-up is terrible

    Zeg gewoon: 'Yo, wil je dat we binnenkort allemaal dichtgeslibde aderen hebben?'
    Ik zou sowieso wel aanraden om gezonder te gaan eten, meer om je gezondheid dan om je gewicht, aangezien je je over dat laatste echt geen zorgen hoeft te maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet zeuren xd, je groeit nog.


    I am an idiot, I move.

    je bodymass index is 22.8! dat is gezond hoowr!
    pas bij 73 weeg je te veel
    dus niet zeuren en koop een grotere broek^^


    Expect the unexpected

    Nou, weet je. Ik heb hetzelfde gewicht en ben acht centimeter kleiner xD

    Ik zou niet zeggen 'afvallen' als wel 'erop letten wat je eet'.
    Het is gewoon dat je moet combineren. Als je weet dat je 's avonds iets eet wat vet is, zorg je dat je overdag minder vet of met minder koolhydraten kunt eten.
    Volgens mij betekent dat minder brood, dus youghurt met fruit als onbtijt nemen schijnt al te werken en op school mag je best iets van een koekje, als Sultana of iets. En als je kaas eet, er voor zorgen dat het 20 of 30+ kaas is.

    Het is alleen ontzettend nutteloos, want kijken naar je gewicht in verhouding tot je lengte is niet genoeg - eigenlijk slaat dat helemaal nergens op ;'p -, want het ligt ook aan je bouw en aan je zelf. Ik geloof niet dat het je misstaat en je bent ook nog ontzettend in de groei. Ik zou nog een aantal jaren wachten met echt 'afvallen', want dat is wat mij betreft pas nodig als jij de deur niet meer door kan ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes