• nu is het mijn beurt om een zeiktopic te openen :Y) mijn eerste nog wel.

    Mijn zus heeft me een naaistreek geleverd ;l We zijn nogal van de 'yay let's take random pictures' achtige. Dus we hadden ook lelijke foto's.. Die had ik gedelete, de lelijke.. En net ging ze echt een vreselijke foto van mij op mijn facebook posten zodat iedereen het kan zien.

    En dan heb ik het niet even over 'ik lach niet leuk' 'uitgelopen make-up' maar echt een dramatische foto waar ik op sta als een zombie of iemand aan de drugs ofzo :l

    Dat had ik nou niet verwacht van mijn eigen zus en vind 't echt een kutstreek.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    C18 schreef:
    Vraag of ze hem eraf wil halen, zo niet: neem dan wraak.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Neem wraak!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Delirious schreef:
    Als je de vinger van een slapend persoon in een potje met water steekt, gaat 'ie gegarandeerd in z'n broek plassen :Y)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    AllstarW schreef:
    neem een foto van haar in haar slaap ofzo? xD


    Dat heb ik gedaan bij m'n broer, maar toen had ik wel zijn nagels gelakt + Een halve pot Make - up op zijn gezicht vol gekliederd.;3


    I´m nothing special.