• een oud onafgewerkt verhaal terug.

    Dit is de proloog, maar het is allemaal nog wat vaag.
    Helaria is een heel gewoon vijftienjarig meisje. Ze heeft een beste vriend genaamd Ken. Ze zijn echt twee handen op één buik. Helaria heeft een geweldige stem, maar is bang om deze aan de buitenwereld te laten horen. Dus enkel haar beste vriend weet hoe mooi ze kan zingen. Ze schrijft zelf haar liedjes. Ken wil later regisseur worden en heeft van zijn ouders en van Helaria voor zijn verjaardag een professionele camera gekregen. Terwijl Helaria voor haar verjaardag een professioneel keyboard kreeg, met opname mogelijkheden.

    Een tittel heb ik al. My life as as superstar
    Doen of niet doen?

    Niet doen, ik vind het niet origineel.


    They fell in love, didn't they?

    I agree with Dislike,
    Het is niet orgineel


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Tsja, ik wil je niet belemmeren om te gaan schrijven, maar ik mis iets pakkends wat het echt interessant maakt voor mij als lezer :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Tsja, ik wil je niet belemmeren om te gaan schrijven, maar ik mis iets pakkends wat het echt interessant maakt voor mij als lezer :]

    Wel het pakkende zal ik mss even vertellen ze gaan uiteindelijk samen naar Los Angeles maar haar beste vriend komt om het leven op een gruwelijke manier

    vezz schreef:
    (...)
    Wel het pakkende zal ik mss even vertellen ze gaan uiteindelijk samen naar Los Angeles maar haar beste vriend komt om het leven op een gruwelijke manier

    Wauw L.A, en ja in vele verhalen is er geen goed einde en word de andere persoon om het leven gekomen op een gruwelijke wijze.


    They fell in love, didn't they?

    vezz schreef:
    (...)
    Wel het pakkende zal ik mss even vertellen ze gaan uiteindelijk samen naar Los Angeles maar haar beste vriend komt om het leven op een gruwelijke manier
    Niet slim om dit te vertellen, want nu geef je de climax van je verhaal weg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dislike schreef:
    Niet doen, ik vind het niet origineel.


    I like boys who drive cars too slow.

    je moet het nauurlijk zelf weten, maar omdat je om onze mening vroeg zeg ik 'niet doen' omdat het niet erg origineel is.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dislike schreef:
    Niet doen, ik vind het niet origineel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je moet doen wat je wilt, maar ik vind dat er geen verhaal in zit.


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is niet echt origineel, maar elk verhaal is anders dus ik vind dat je het gewoon moet doen als je dat wil.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dislike schreef:
    Niet doen, ik vind het niet origineel.


    Let it come and let it be

    Zoals veel mensen zeiden, niet doen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik ben het oneens met de rest. Ik vind dat je het best kunt doen, zo lang je het maar origineel en goed uitwerkt. Het klinkt nu niet bijzonder spannend, maar als je het echt leuk, meeslepend en geloofwaardig weet te verwoorden kan het een mooi verhaal worden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm nee ik zou het ook niet doen. Het heeft niet het beetje dat het echt origineel maakt of pakkend waardoor mensen het gaan lezen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.