• okee dit gaat misschien heel raar klinken, maar eigenlijk wil ik wel dat jullie me serieus nemen want ik zit er heel erg mee!
    oke,
    nou ik heb heelvaak het gevoel alsof tom en bill familie van me zijn ofzo!
    ja het klinkt dus heel raar want dat kan natuurlijk niet, we hebben niet dezelfde achternaam en het zou wel heel toevallig zijn!
    dus ik wou vragen;
    hebben jullie dit soms ook?
    of heb je het gehad maar ben je er door iets afgekomen?
    hoe deed je dat dan?
    want ikwil er eigenlijk wel vanaf want het beheerst bijna me hele dag enzo ik denk er bijna de hele dag aan!

    HELP!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Dit komt gewoon, omdat jij mega fan van ze bent.
    Ik had dat eerst ook en dacht serieus dat ik een relatie met Bill zou krijgen.
    Silly me :'D
    Je gaat gewoon door een periode heen. En als je er vanaf wilt. Misschien helpt het door andere muziek te luisteren dat je leuker vindt.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik snap je maar ik ga er niets over vertellen.
    probeer leuke dingen te doen. en andere muziek luisteren,
    ik doe dat nu ook maar eigenlijk helpt t niet zo.
    nja beetje dan.

    [ik heb niet dat ik denk dat ze fam van me zijn. bij mij is het wa anders. maar dat hou ik echt liever privé]
    (tenzij ik je heel erg goed ken zou ik het tegen je vertellen.)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:20 ]


    I Love You

    Klinkt als.. schizofrenie!
    Of een heel lichte vorm van autisme icm obsessief TH fangedrag.

    Immortal schreef:
    Dit komt gewoon, omdat jij mega fan van ze bent.
    Ik had dat eerst ook en dacht serieus dat ik een relatie met Bill zou krijgen.
    Silly me :'D

    Je gaat gewoon door een periode heen. En als je er vanaf wilt. Misschien helpt het door andere muziek te luisteren dat je leuker vindt.


    They fell in love, didn't they?

    Ghahahha, ik ben ook door die periode geweest. Maar aan de andere kant moet je je daar ook niet voor schamen ofzo. Je hebt iets waar je in gelooft. Blijf er in geloven -nouja, niet dat ze écht "familie" ofzo van je gaan worden, of dat je ooit iets met Bill/Tom gaat hebben- maar bijvoorbeeld dat je ooit eens een M&G gaat winnen ofzo, en dan kan je het hen zelf zeggen hoe veel ze voor je betekenen!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Omentherise schreef:
    Klinkt als.. schizofrenie!
    Of een heel lichte vorm van autisme icm obsessief TH fangedrag.


    zou ik dat echt hebben?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    (...)

    zou ik dat echt hebben?


    Je moet je niet druk maken!
    je kan mij ook alles vertellen!

    desnoods als je msn heb, geef maar!


    I Love You

    mylovestom schreef:
    (...)

    zou ik dat echt hebben?

    Ik niet dat je dat hebt hoor, ik denk eerder gewoon een periode, niet?
    So, anyway, niet bang zijn dat je dat hebt.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:41 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik denk dat het een periode is van fan zijn, ik ben ook fan van Tokio Hotel, maar al lang niet meer zo erg als vroeger : )

    mylovestom schreef:
    (...)

    zou ik dat echt hebben?

    Aangezien iedereen niet precies hetzelfde is zouden je iedereen wel een klein symptoom van autisme/schizofrenie kunnen aanwijzen, dus je bent niet ineens anders. Daarbij is autisme zeker niet iets ergs.
    Ik zou persoonlijk gewoon even wat minderen met de tokio hotel en dingen die je doen denken aan tokio hotel.
    ed: Ik heb alleen dat kleine stukje gelezen en ik ben een leek op het gebied van hersenen, dus neem dingen niet zo snel aan meid;)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:48 ]

    Die periode heb ik precies ook nog gehad, alleen had ik niet specifiek het gevoel dat Tom & Bill familie waren. Maar ik dacht constant aan waar zij nu zouden zijn, wat ze aan het doen zijn,... Zelfs aan de belachelijkste dingen zoals "Zou Tom nu op het toilet zitten?"
    Maar dat was gewoon omdat ik constant met hun bezig was, er stond niets anders op mijn mp3, op de pc deed ik niets anders dan verhalen over ToHo, ToHo-forums, ...
    Dus ik denk dat je er nog wel over geraakt (nerd)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!