• hey dit is de uitleg omdat het naders ingewikkeld word de bedoeling is dat je een foto van jezelf met opschrift dus je naam en van waar je bent nederland of België en hou oud je bent door te sturen naar mijn e-mail adres chacha932@hotmail.com,,, ik hoop dat veel mensen een foto gaan doorsturen en vergeet niet jullie naam, Belgiê of Nederland en je leeftijd op de foto te plaatsen dit gaat gemakkelijk,, ik kan het zelf ook doen maar dan krijg ik te veel werk,, ik hou al jullie foto's bij en verwerk ze dan in een filmpje en die zet ik dan op You Tube,, ik vertel jullie dan wel wnr hij de ris,, dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren maar ik hoop om er volgende week donderdag al aan te beginnen dan ebn ik namelijk vrij,, dus stuurn allemaal jullie foto door naar mijn e-meil adres chacha932@hotmail.com,,, en jullie komen in mijn fanvideo wie weet beklijkt TH die wel,, ik hoop dat ik er veel toegestuurt krijg want dan is het effect egt goed,,,,,,,,,,







    VERTEL HET DOOR ,, HOE MEER HOE BETER

    De bedoeling is om Quizlet populair te maken, ena als iedere TH-fan op deze site zijn foto doorstuurt word het egt een mooi eindresultaat dus laat zien dat je een egte Fan ebnt,,,,, voor het levennn Char.<33333333333


    *He's the one.

    oke, maar dus alleen een foto +land+leeftijd niet iets promoten of zo?


    You'd took my breath but I'll survive.

    van mij mag je iets promoten,, maar die dingen moeten er zeker op staan XX wil ej het ook door vertellen danke,<33333333333


    *He's the one.

    nou ja, ik heb het gemailt naar je zonder promotie enzo. ik zal het zeggen:P
    xz


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik wil wel meedoen ^^ Moet je achternaam erbij ?xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    hey dat mag maar de meeste doen het niet,, Char.<333


    *He's the one.

    ik zal het morgen ven doorsturen ben nu namelijk bij me opa en oma!

    oke si goed danke,, en vertel het ook even door wil je,, zou ik zeer tof vinden

    X


    *He's the one.

    heb t gestuurd:)

    ik krijg net een melding dat er iemand anders is die dit idee eerder had, en dat jij het dus zeg maar gestolen zou hebben (wat ik eruit opmaak dan)
    is dit waar?

    maar da moet toch ni OP die foto staan è?want daar heb ik dus geen flauw benul van hoe je dat moet doen:$


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jaaah, ik weet ook ni hoe da moet:O
    xx


    everybody needs a song.

    ik heb een foto gestuurd:P
    en ge moet da me paint doen
    Ge klikt bovenaan op 'bewerken' en dan op 'plakken uit' en dan hebde u foto, en moete dr gwn iet opschrijven e:D
    Xx


    everybody needs a song.