• Dat als artiesten je een gevoel geven dat je speciaal bent.



    Vinden jullie dat ook fijn?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik *steekt haar hand op*


    I am an idiot, I move.

    Jup, maar wat me vooral aantrekt is als ik me erin herken

    _O_

    MrsBillieJoe schreef:
    Jup, maar wat me vooral aantrekt is als ik me erin herken

    Dat is bij mij ook. Lady gaga zij ooit eens op een concert dat als je ooit iemand je het gevoel gaf dat je er niet bij hoorden .... dan herkende ik me erin.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    MrsBillieJoe schreef:
    Jup, maar wat me vooral aantrekt is als ik me erin herken


    Food.

    MrsBillieJoe schreef:
    Jup, maar wat me vooral aantrekt is als ik me erin herken


    <3

    Meestal heb ik dat gevoel niet als artiesten zoiets zeggen. Ik voel me dan niet aangesproken en ik geloof niet wat ze zeggen. Zij hebben makkelijk praten..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Meestal heb ik dat gevoel niet als artiesten zoiets zeggen. Ik voel me dan niet aangesproken en ik geloof niet wat ze zeggen. Zij hebben makkelijk praten..

    Sapphira schreef:
    Meestal heb ik dat gevoel niet als artiesten zoiets zeggen. Ik voel me dan niet aangesproken en ik geloof niet wat ze zeggen. Zij hebben makkelijk praten..

    Ik vind het al anders worden als artiesten zelf hard hebben gevochten en een moeilijk leven hebben gehad voordat ze bekend werden. Dan vind ik zoiets al zoveel meer waarde hebben.

    Maar als zo'n Katy Perry dat zegt, echt, couldn't care less.


    ars moriendi

    Nee, Ik heb wel, dat ik me in liedjes herken. of het speciaal voor mij geschreven is.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 18:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nope, ik word er niet warm of koud van.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja, maar ik heb het liefst ook nog een liedje waarvan ik denk, hé dat heb ik ook.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Snuff schreef:
    Ik *steekt haar hand op*

    Ik niet,ze zeggen het namelijk niet voor mij. Ze zeggen het gewoon. Als iemand het zegt die ik ken heeft het veel meer waarde. Maar dan geloof ik het nog niet dus maakt ook niet uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat heb ik pas bij een concert, wanneer ze het zeggen. Het mag dan soms wel niet oprecht zijn, en ze zeggen het bij elk concert, maar het voelt gewoon heel goed.


    Destroy what destroys you.