• Ik ga even tegen jullie zeiken:
    Ik heb dus 3 vriendinnen op school: A, K, en R. R is mijn beste vriendin en daarna A. Nu is het dus zo dat K de laatste tijd anders doet. Zo had ik gister met haar cupcakes gemaakt en zei ze in het begin bijna niks, alleen als ik wat vroeg. Tijdens het maken wel, maar daarvoor -toen we even op haar moeder moesten wachten- bijna niks. En A heeft een hele tijd geleden al een advertentie op marktplaats geplaats met de vraag voor pokemonknuffels. K heeft dat ook gedaan, maar pas na A en toen ging ze A mailtjes sturen van: Ik vind het niet lief van je dat je dat doet en allemaal van dat soort onzin.
    En eergisteren in de trein zat eerst een groot deel van de klas in de stiltecoupe en dat wisten we niet. De leraar, meneer M, kwam dat zeggen en dus ging bijna iedereen, behalve ik, I en K, naar een andere coupe. R moest dus langs K en K had haar koffer al aan de kant gehaald, maar R wachtte nog even tot het meerendeel van de klas weg was. Toen R er eindelijk langs ging, zei K echt zo: Had je dat niet eerder kunnen doen?
    En zo zijn er wel meer van die dingen.
    Ik snap echt niet dat ze zo doet, er is geen aanleiding voor geweest, zo ver ik weet.

    Sorry voor het gezeik, maar ik moet het echt even kwijt.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Examenstress?

    ik heb een vriendin die freaking snel bos word het sago word van een 6 bij een freaking moeilijke toets O.o en ze is soms ook zo eng o.o


    Shoganai i ne~

    MrsBillieJoe schreef:
    Examenstress?

    Kan niet, want we zitten in de derde en het begon al halverwege de derde.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik zie niet echt een probleem,ze is gewoon een beetje chagrijnig/ze zit niet zo lekker in haar fel. Heb ik ook zo vaak,laat haar maar even.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Kan niet, want we zitten in de derde en het begon al halverwege de derde.

    Ohw ... normaal ben ik de persoon die deze uitspraak haat, maar : Misschien haar periode van de maand?
    Ik ken er nog die daarom chagrijnig lopen

    misschien is ze jaloers op R., omdat zij je beste vriendin wil zijn?

    xFishx schreef:
    misschien is ze jaloers op R., omdat zij je beste vriendin wil zijn?

    Nee, want zo doet ze ons allemaal. En R is al mijn beste vriendin sinds de basisschool en dat weet ze. En ze is zelf ook een erg goede vriendin, dus ik snap het niet.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:30 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful