• Ik weet het, ik weet het; er is nog heel weinig bekend en Pinkpop 2011 is net geweest, maar ik vroeg het me af. Ik heb gehoord dat System of a Down komt, maar dat kan een roddel zijn, en het is op 26/27/28 mei 2012.

    Dus, wie is er van plan naar Pinkpop 2012 te gaan? :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil dan wel erg graag gaan, of het mag dunno.
    Maar dan ben ik 16 dusjoa.
    IK MOET ER HEEN.
    of naar een ander festival.


    I live for the applause, you will die for it.

    Matthew schreef:
    *steekt handje op*


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik vond het fantastisch dit jaar, maar ik wil eerst weten wat de lineup is van 2012.


    ars moriendi

    Ik wilde dit jaar, maar kon niemand zover krijgen mee te gaan of niemand had genoeg geld. Dus volgend jaar ga ik al met Kerst mensen werven en dan ga ik sowieso. (tenzij de line-up echt kut is)


    It ain't broke, so don't fix it.

    aangezien ik dit jaar echt helemaal geweldig vond, ja ja ja :D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Alleen als er leuke artiesten komen (bijv Foals) anders hoeft het van mij niet :')


    As travars

    Ik^^


    I am an idiot, I move.

    Ik wil wel en dan ben ik 18. Me ouders gaan me niet meer stoppen, mijn opleiding wel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    als de line-up bekend is...


    Obviously.

    Nop, examens, mag niet (:


    Destroy what destroys you.

    Ik ben van België dus ik kan toch niet gaan en ik heb rond die periode altijd blok voor mijn examens. Maar als ik in Nederland zou wonen zou ik toch wel zekers gaan, blok of niet. (cat)

    Nee, dan zit ik in mijn examen periode ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, en ik ga 3 dagen. Dat heb ik al afgesproken enzo. En ik wil gewoon! :9~

    Ik denk 't niet. Als 't goed is ben ik dan in 't buitenland op stage (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als er een beetje goede komen dan zeker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall