• Misschien is PinkPop gewoon niks voor deze chagrijn "recensist"?


    30 seconds to Mars: kermis voor bakvissen
    De Main Stage stond vrijdagnamiddag helemaal in het teken van de bakvis met als top of the bill 30 Seconds To Mars, de band rond acteur Jared Leto. TSTM is een emo-rockgroep waarvan er meer dan dertien in een dozijn zitten maar je moet het hen wel nageven dat ze net dat doen wat de gemiddelde 14-jarige wil horen en zien. Leto nam tussen de nummers heel erg overdreven zijn tijd om een praatje met het publiek te maken en trok op het einde zelfs een spurtje doorheen de frontstage. Tot groot jolijt van de gillende meisjes die spontaan flauwvielen wanneer de frontman zijn al zo weinig bedekkende shirt tot boven zijn navel hees.

    De eerste honderd rijen stonden vol tieners van The Echelon, de fanclub van TSTM. Allen met shirt en/of vlag, allen meezingend van begin tot einde. Maar Leto heeft een paar regels uit het handboek van de frontman verkeerd gelezen, dat je geen circle pit aanvraagt wanneer het volgende nummer met een kalme intro aanvangt, bijvoorbeeld. Wanneer je het publiek aanvuurt met de geste dat de eerste tien stagedivers mee op het podium een nummer mogen komen zingen, weet je dat de hel zal losbreken. Tot zijn zichtbare ergernis stonden er plots geen tien maar vijftig fans mee te brullen met 'Kings And Queens'.

    Wij zien Leto nog liever Colin Farrell een tong draaien in de film Alexander.
    bron
    andere topic

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 11:32 ]


    ars moriendi

    ochja misschien vind hij die bands gewoon niet zo leuk.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 11:32 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ascendio schreef:
    ochja misschien vind hij die bands gewoon niet zo leuk.

    Moet je voor de grap de andere recensies eens lezen. Die kerel kraakt ALLES af.


    ars moriendi

    Hij heeft gewoon geen smaak (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    DIRK schreef:
    (...)
    Moet je voor de grap de andere recensies eens lezen. Die kerel kraakt ALLES af.

    Omg ja ik lees het! Hij is zeer negatief.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ascendio schreef:
    (...)
    Omg ja ik lees het! Hij is zeer negatief.

    En overal staat ook bij van "de gemiddelde 14 jarige" "de gemiddelde 16 jarige" "de gemiddelde 20 jarige". Zo kinderachtig om te zeggen, en volkomen onzin aangezien er ook een hoop volwassenen in het publiek stonden die het geweldig vonden. Ons mam zag het op tv en vond het awesome. (cat)

    Misschien is de Dixieband een idee voor deze beste man.


    ars moriendi

    Maar Leto heeft een paar regels uit het handboek van de frontman verkeerd gelezen, dat je geen circle pit aanvraagt wanneer het volgende nummer met een kalme intro aanvangt, bijvoorbeeld.


    Hahaha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jeetje aub.
    Hoe kan ik De Morgen nu ooit nog serieus nemen.

    DIRK schreef:
    (...)
    En overal staat ook bij van "de gemiddelde 14 jarige" "de gemiddelde 16 jarige" "de gemiddelde 20 jarige". Zo kinderachtig om te zeggen, en volkomen onzin aangezien er ook een hoop volwassenen in het publiek stonden die het geweldig vonden. Ons mam zag het op tv en vond het awesome. (cat)

    Misschien is de Dixieband een idee voor deze beste man.

    Hahaha jaa! Ik zag het ook op tv. Mijn moeder ook,en zij vond Coldplay erg goed jeej! hahaha.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    lol ik vind 30stm ook niet zo geweldig
    TSTM is een emo-rockgroep waarvan er meer dan dertien in een dozijn zitten
    en daar ben ik het ook mee eens tbh.

    Alleen Kings and Queens vind ik een leuk nummer (cat)


    As travars

    Hij faalt gewoon.

    Glastonbury schreef:
    lol ik vind 30stm ook niet zo geweldig
    TSTM is een emo-rockgroep waarvan er meer dan dertien in een dozijn zitten
    en daar ben ik het ook mee eens tbh.

    Alleen Kings and Queens vind ik een leuk nummer (cat)

    Nahh vind ik niet. Ik vind 30STM een zeer unieke sound hebben, maargoed, ik ben dan ook fan van deze band. (joehoe)


    ars moriendi

    Hm.. Hij doet langs de ene kant ook maar gewoon zijn job. Jij leest het en je voelt je aangesproken. Je wordt boos. Je vindt het verschrikkelijk. Maar op de een of andere manier lees je het toch graag, ook al wordt je er boos van. Hij zal zo de aandacht van de lezers trekken terwijl hij zelf ook nog eens plezier heeft in het schrijven.
    Maar langs de andere kant kan het inderdaad gewoon niet dat hij dit festival zo afkraakt. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mensen willen nou eenmaal liever negatieve recensies.


    Life is hard and then we die

    Ppff die man heeft gewoon echt geen smaak, misschien had hij vroeger een band en werden ze niet succes, en hij dat n verschijnlijk flut muziek.. ghehe... Nou 30 seconds to mars, is gewoon super goed...


    What is youre favo scary movie?

    MONSTERBEAR schreef:
    Hm.. Hij doet langs de ene kant ook maar gewoon zijn job. Jij leest het en je voelt je aangesproken. Je wordt boos. Je vindt het verschrikkelijk. Maar op de een of andere manier lees je het toch graag, ook al wordt je er boos van. Hij zal zo de aandacht van de lezers trekken terwijl hij zelf ook nog eens plezier heeft in het schrijven.
    Maar langs de andere kant kan het inderdaad gewoon niet dat hij dit festival zo afkraakt. :Y)

    Nee, ik lees het niet graag, ik ben gewoon benieuwd wat men zoal schrijft over het fantastische concert dat deze 3 mannen daar hebben neergezet. Ik vind het niet erg dat je het concert minder goed vond dan dat ik het vond, maar om het nou op zo'n kinderlijke manier af te kraken (net zoals hij bij All Time Low deed) zonder goede argumenten te geven, ten behoeve van jezelf, dat vind ik laag.


    ars moriendi