• Anael is een gevallen engel. Zonder enige reden en zonder duidelijke verklaring, maakt ze een reis tussen twee werelden en belandt ze op de harde, onrechtvaardige bodem van de wereld die wij kennen. Ze wordt gevonden door Alex, die haar belooft om voor haar te zorgen.
    Al snel weet Anael niet meer wie ze is of waar ze vandaan komt en is het aan Alex om haar te overtuigen van haar bovennatuurlijke bestaan.

    'Cause I'm not an angel
    I'm not an angel


    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 14:25 ]

    Cellophane schreef:
    • 03 ~ Invitata
    :):):)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Me gusta _O_


    Olive

    Hef jullie lui gat op en ga dat verhaal lezen! Ze verdient het _O_

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 16:19 ]


    Olive

    Authors schreef:
    Hef jullie lui gat op en ga dat verhaal lezen! Ze verdient het _O_

    Oh dat verdient ze zekers. :9~

    Mensen, stop onmiddellijk waar je mee bezig bent en neem alsjeblieft de moeite om dit verhaal te lezen. Het kan me niet schelen waarmee je bezig bent, het is waarschijnlijk niet eens half zo belangrijk als deze woorden. Het is prachtig, hoe deze schrijfster de woorden omvormt in prachtige zinnen, die je steeds opnieuw meenemen naar een andere plaats, ergens waar fantasie mogelijk is. Haar woorden lijken geschreven te zijn door de goden zelf, het klinkt verrukkelijk. Het verhaal is een geschenk van iets dat wij voor onmogelijk hebben gehouden. Dit is werkelijk een geschenk voor ons, de mensheid en wij moeten het koesteren. Dus hou verdomme op waarmee je bezig bent en doe eens de moeite om dit te lezen.


    Olive

    Authors schreef:
    Mensen, stop onmiddellijk waar je mee bezig bent en neem alsjeblieft de moeite om dit verhaal te lezen. Het kan me niet schelen waarmee je bezig bent, het is waarschijnlijk niet eens half zo belangrijk als deze woorden. Het is prachtig, hoe deze schrijfster de woorden omvormt in prachtige zinnen, die je steeds opnieuw meenemen naar een andere plaats, ergens waar fantasie mogelijk is. Haar woorden lijken geschreven te zijn door de goden zelf, het klinkt verrukkelijk. Het verhaal is een geschenk van iets dat wij voor onmogelijk hebben gehouden. Dit is werkelijk een geschenk voor ons, de mensheid en wij moeten het koesteren. Dus hou verdomme op waarmee je bezig bent en doe eens de moeite om dit te lezen.



    • 08 ~ Incepta
    • 09 ~ Qusita

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 21:22 ]

    Van mij voor jouw verhaal (flower):

    Brianstorm schreef:
    Van mij voor jouw verhaal (flower):


    Hahaha :'DD