• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik snap niet wat ik moet doen


    if you do it right no one can say that you fail

    Nog even een korte uitleg van het spel;

    Zoals je ziet, doen er veertien mensen aan dit spel. Je weet van jezelf welk personage je bent, maar verder van niemand.
    En tussen deze veertien mensen, lopen drie Dooddoeners rond. Hun doel is om iedereen uit te roeien, terwijl ons (van de goodside) doel juist is om de Dooddoeners te ontmaskeren en uit te schakelen.

    Om de dag mag iedereen stemmen op degene die ze verdacht vinden. Deze stem moet je in een pb direct naar Sarita sturen. Als ik me niet vergis, voor negen uur. Dan verschijnt er om negen uur een nieuwe fluff (zo'n kort verhaaltje) waar uit blijkt wie de meeste stemmen heeft gehad. Degene is dan dood, en zijn of haar rol en de stemmingen worden bekend gemaakt.

    Op de dagen dat er niet door iedereen gestemd mag worden, mogen de Dooddoeners iemand vermoorden. Ook diens rol wordt bekend gemaakt.

    Kortom; als goodside-zijnde moet je proberen de Dooddoeners uit te schakelen door theorieën te plaatsen. Zo kan je mensen uit hun tent lokken, in de hoop dat ze een fout maken en ze dwars door de mand vallen.
    (en eens per twee dagen stemmen)
    Als badsider-zijnde moet je proberen niet ontdekt te worden.
    (en eens per twee dagen stemmen, en op de overige dagen in overleg met je mede-Dooddoeners iemand eruit gooien)

    Dooddoeners weten overigens wél wie hun mede-Dooddoeners zijn.

    Is het nu duidelijk? (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 16:48 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    UITLEG WAT JE MOET DOEN
    Aangezien 8/10 niemand snapt wat die moet doen nog een kleine uitleg.
    Nu moet je gewoon stemmen wie je er uit wilt. Je stuurt je stem naar mij. De stemmen die alleen in het topic staan tellen niet mee! De badside hoeft morgen pas te stemmen. De specials mogen na de eerste lunch pas gebruikt worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eurydice schreef:
    Nog even een korte uitleg van het spel;

    Zoals je ziet, doen er veertien mensen aan dit spel. Je weet van jezelf welk personage je bent, maar verder van niemand.
    En tussen deze veertien mensen, lopen drie Dooddoeners rond. Hun doel is om iedereen uit te roeien, terwijl ons (van de goodside) doel juist is om de Dooddoeners te ontmaskeren en uit te schakelen.

    Om de dag mag iedereen stemmen op degene die ze verdacht vinden. Deze stem moet je in een pb direct naar Sarita sturen. Als ik me niet vergis, voor negen uur. Dan verschijnt er om negen uur een nieuwe fluff (zo'n kort verhaaltje) waar uit blijkt wie de meeste stemmen heeft gehad. Degene is dan dood, en zijn of haar rol en de stemmingen worden bekend gemaakt.

    Op de dagen dat er niet door iedereen gestemd mag worden, mogen de Dooddoeners iemand vermoorden. Ook diens rol wordt bekend gemaakt.

    Kortom; als goodside-zijnde moet je proberen de Dooddoeners uit te schakelen door theorieën te plaatsen. Zo kan je mensen uit hun tent lokken, in de hoop dat ze een fout maken en ze dwars door de mand vallen.
    (en eens per twee dagen stemmen)
    Als badsider-zijnde moet je proberen niet ontdekt te worden.
    (en eens per twee dagen stemmen, en op de overige dagen in overleg met je mede-Dooddoeners iemand eruit gooien)

    Dooddoeners weten overigens wél wie hun mede-Dooddoeners zijn.

    Is het nu duidelijk? (:

    Dus als ik zeg dat ik jou verdacht vind omdat jij jezelf een goodsider noemt mag ik dat hier zetten? ;P of is dat niet subtiel genoeg?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik snap het PADAAAAM.

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Dus als ik zeg dat ik jou verdacht vind omdat jij jezelf een goodsider noemt mag ik dat hier zetten? ;P of is dat niet subtiel genoeg?


    -

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 19:16 ]

    Dus vandaag moeten de goodsiders stemmen
    en morgen pas de badsiders?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Dus vandaag moeten de goodsiders stemmen
    en morgen pas de badsiders?


    Ehm ja. Maar de badsiders moeten ook stemmen voor hun "veiligheid"


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het staat gelijk spel. 3 mensen hebben ieder 2 stemmen.
    Tot 23.00 kan er nog een keer gestemd worden op:
    Eurydice
    Courtesan
    Fellatio


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Ehm ja. Maar de badsiders moeten ook stemmen voor hun "veiligheid"

    ok maar vandaag moeten geen badsiders en wel goodsiders stemmen???
    waarom niet allemaal op 1 avond dan???


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dude wrm stemmen jullie op mij o-O als je dat gaat doen ben je dood o-O
    Nja 1 dan.. meer kan ik niet..

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 22:08 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    IceWolf schreef:
    (...)
    ok maar vandaag moeten geen badsiders en wel goodsiders stemmen???
    waarom niet allemaal op 1 avond dan???


    De badsiders mogen vandaag stemmen in hun "ik ben een normale tovernaar"-rol
    Waarom niet allemaal op een dag? Omdat het potje dan te kort duurt


    "Ignite, my love. Ignite."

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Dus als ik zeg dat ik jou verdacht vind omdat jij jezelf een goodsider noemt mag ik dat hier zetten? ;P of is dat niet subtiel genoeg?
    De subtiele hints gaan over je eigen rol, theorieën over anderen mogen zo duidelijk als je wilt (:

    En ter verdediging; ik had eerst "terwijl ons doel" opgeschreven, aangezien ik van mezelf natuurlijk weet dat ik goodside ben en het voor mij dus niet verwarrend is. Daarna heb ik nog "(van de goodside)" toegevoegd, toen ik me realiseerde dat het verwarrend kan zijn voor anderen.
    Onderaan kan je ook zien staan dat ik het twee minuten na posten heb veranderd (:

    Ik ben heel nieuwsgierig naar de uitslag, trouwens!

    Edit: Mogen de Specials trouwens elke dag of om de dag gebruikt worden? (dat verschilt nog wel eens per Host)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 22:38 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    De leerlingen begonnen van angst door elkaar te rennen. Ze gilden zo hard als ze konden.
    'Leerlingen rustig!' schreeuwde Perkamentus. Maar het had geen zin. Iedereen stond al bij de deur om zichzelf er door heen te wurmen. Na een half uurtje was iedereen verdwenen. Op een iemand na. Fred Wemel staarde met open gesperde ogen naar het plafon en blies zijn laatste adem uit.


    Courtesan is vandaag gelyncht. Zij was Fred Wemel. De normale tovernaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eurydice schreef:
    (...)De subtiele hints gaan over je eigen rol, theorieën over anderen mogen zo duidelijk als je wilt (:

    En ter verdediging; ik had eerst "terwijl ons doel" opgeschreven, aangezien ik van mezelf natuurlijk weet dat ik goodside ben en het voor mij dus niet verwarrend is. Daarna heb ik nog "(van de goodside)" toegevoegd, toen ik me realiseerde dat het verwarrend kan zijn voor anderen.
    Onderaan kan je ook zien staan dat ik het twee minuten na posten heb veranderd (:

    Ik ben heel nieuwsgierig naar de uitslag, trouwens!

    Edit: Mogen de Specials trouwens elke dag of om de dag gebruikt worden? (dat verschilt nog wel eens per Host)


    elke dag


    "Ignite, my love. Ignite."