• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wanneer krijgen we te horen wie de goodside heeft vermoord? ;D aangezien het allang 3 uur is geweest :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maar dudes? Zou er vandaag om 15 uur niet iemand doodgaan ofzo?
    EDIT: lol :')

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:12 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Maar dudes? Zou er vandaag om 15 uur niet iemand doodgaan ofzo?


    Dude dat zei ik net D; :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ze is niet online (';


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik zie et ;P dan maar afwachten en deze topic is bijna vol..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uh-uh. Op FF waren er een van de laatste keren twee topics volgelult met theorieën x)
    Dat was leuk x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Hier word het vol geluld met,
    - de badside is er nooit D;
    - Wie is er dood ? ;D
    - heb jij hints geplaatst? oh wist ik niet

    ;P niks mis mee hoor vind et wel leuk ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mjah, de theorieën op FF waren wel van iets hoger niveau, maar dat doet er even niet toe.
    Het is daar altijd in een topic, voor sommigen is dit nieuw en het is begrijpelijk dat het dan wat stroever gaat.
    En er zijn alsnog een soort van theorieën, niet? Ze zijn wel allemaal gebaseerd op de inactiviteit van de badside, maar ze zijn er wel x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Hell yeah, mja ik denk ook omdat er gwn minder personen zijn.. en de badside er gewoon niet is..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, het was waarschijnlijk wel wat actiever geweest als ze een keer mensen geluncht hadden x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Het is ook de eerste keer dat we het zó spelen op Q he, volgende keer ben ik er weer bij en dan gaan we betere theorieen doen! Fuckyeah! ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eurydice schreef:
    Ja, het was waarschijnlijk wel wat actiever geweest als ze een keer mensen geluncht hadden x)

    Dan kan je ook betere theorieen doen denk ik, zo van wie heeft een hekel aan wie en allemaal ingewikkelde schema's maken enzo. Lol.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Dan kan je ook betere theorieen doen denk ik, zo van wie heeft een hekel aan wie en allemaal ingewikkelde schema's maken enzo. Lol.
    Ik haal zelf meestal vrij veel informatie uit wie er op wie gestemd heeft, maar dan moet ook iedereen die meedoet stemmen.
    En op FF ken ik iedereen, dus dan zie ik het als iemand anders dan normaal reageert ;')
    Maarja, hier gaat dat laatste niet werken x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik denk toch dat de goodside zal winnen
    Er is immers nog maar 1 badsider over :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Ik denk toch dat de goodside zal winnen
    Er is immers nog maar 1 badsider over :')


    Als de badside et slim doet kan die het alsnog winnen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you