• Acteur
    - iemand die als beroep toneelspeelt
    - persoon die een personage uitbeeldt in een verhaal of rollenspel
    - Toneelspeler of vertolker van een der personages uit een toneelspel

Overal in Engeland wordt het verkondigd wanneer de boyband One Direction zich opofferd om een soap te spelen, geen reallife soap, maar een soap vol gespeelde karakters. Voor de jongens loopt het werkelijk zeer soepel als ze beginnen met hun afleveringen en algauw blijkt het dat ze zeer getalenteerde acteurs zijn, maar ook zeer geïnteresseerd zijn in hun tegenspeelsters échte actrices.

Oké moeilijk uit te leggen, maar deels bedank ik Naomi hiervoor hihi. Het gaat dus over One Direction en ''bekende'' actrices, die wel gewoon verzonnen zijn, savvy? :Y)
    De soap is een highschool soap en de jongens blijven in hun rollen niet allemaal vrienden. Wanneer ze zich teveel in gaan leven, gebeuren er dus rottige dingen. Damn wat moeilijk uit te leggen.

Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Rollen?
    Waarschuwen?

Thankyou.

Big girls cry when their hearts are breaking

doen
    geen idee of het origineel is, ik lees amper fanfic dus
    titel: soaps in real life ?
    rollen: bah nein
    waarschuwen: neh, ik blijf bij mijn non-fanfiction, blijft een leuk verhaal hoor!

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

OMFG JA DOEN. Ik vind het origineel en ga Naomi hier echt even hard voor bedanken. Life is an act, ofzo, hahaha, nee ik weet niet.
    Ja ik wil een rol, gimme some Harry "fucking" Styles. :9~
    En voor waarschuwen, dat weet je waarschijnlijk al?

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Alle twee bedankt. _O_

Big girls cry when their hearts are breaking

Doen of niet? JA! Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja.
    Origineel? Thehe, ja, want ik heb het bedacht, thihihihi xd. Nee, ik denk dat de dingen die je bij dat zogenaamde 'basisidee' van me gaat verzinnen, erg leuk & origineel gaan zijn.
    Titel? Master of the acts, Master in disguise, geen idee. Iets met dat acteren, in ieder geval xd.
    Rollen? Thihihihi, als je er nodig hebt, wil ik er zeker invullen :9~
    Waarschuwen? Yesh, please ^^

Thihihihi. Dit gaat érg leuk worden <3 !

Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.