• men wat maken die dingen een herrie (cat) de eerst keer was ik te lui om te kijken wat het was en het was dat dus. wat een rot herrie is dat toch
    --' ik heb er een ondergestaan bij boomfeestdag 2009 en toen was ik een boom aan het planten en dat ding maakt een herrie en voor 2dagen had ik toen oorpijn :Y) iemand ook iets met straal jagers ( i'dont like those things >.<)


    Shoganai i ne~

    Ik vind ze wel vet,zeker als ze door de geluidsbarrière gaan(dat maakt pas een lawaai)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik vind ze wel vet,zeker als ze door de geluidsbarrière gaan(dat maakt pas een lawaai)

    oja dat was vorig jaar hier ik schrok me dood :'D


    Shoganai i ne~

    Bij ons hoor je die echt vet vaak :') Maar ze landden bij ons ook in de buurt, dus ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    StJimmy schreef:
    Ik vind ze wel vet,zeker als ze door de geluidsbarrière gaan(dat maakt pas een lawaai)


    Hahaha, dat gebeurde toen bij ons tijdens het examen. Man ik schrok me dood van dat geluid.
    Maar ik vind straaljagers echt vet.:9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind ze vet, en ik wil een keer in zo'n ding vliegen + mijn oom heeft met een bommenwerperstraaljagerding gevlogen :9~
    Maar dat geluid is wel dood irritant, wij hebben er hier nooit zo veel last van :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind ze wel vet man...
    Maar wat mij irriteert zijn die katten van mijn buren die in de nacht gaan vechten of wat dan ook..Ghh zo irritant(A)