• Nog een week en dan is Graspop! D:
    I'M SO FUCKING ANXIOUS BRO. Serieus ouwe, ik ben zo zenuwachtig, want dit is m'n 5e jaar dat ik ga. Nog meer mensen die gaan ouwe?

    Hyperheid jongens, hyperheid. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga er niet heen :(


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Twee vrienden van mij gaan ook, maar het is nog net niet mijn type muziek, maar a7x komt en die vind ik wel helemaal geweldig, de rest valt wel mee. Maar veel plezier! Geef ze een knuffel van me -als je ze ziet haha-


    SLOAN.

    Ik wil, maar ik mag niet --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, geen idee wat het is. En ik ben pas al naar Pinkpop geweest, en dat is sowieso al niet te toppen volgensmij. (krul)


    ars moriendi

    MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN! MORGEN!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Flyfire schreef:
    Twee vrienden van mij gaan ook, maar het is nog net niet mijn type muziek, maar a7x komt en die vind ik wel helemaal geweldig, de rest valt wel mee. Maar veel plezier! Geef ze een knuffel van me -als je ze ziet haha-


    Ik bespring ze wel voor je als ik ze zie. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb volgende week mijn 5-jarig jubileum Rock Werchter.
    Veel plezier, Graspop is niks voor mij. :')

    505 schreef:
    Ik heb volgende week mijn 5-jarig jubileum Rock Werchter.
    Veel plezier, Graspop is niks voor mij. :')

    Dit jaar zou ook mijn vijfde jaar zijn voor Werchter, maar helaas, mijn ouders vonden dat ik het vijfde jaar zelf moest dokken. D:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    MonkeyPie schreef:
    wat is dat:X


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Saade schreef:
    (...)


    Eventjes je cultuur bijspijkeren dan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Dit jaar zou ook mijn vijfde jaar zijn voor Werchter, maar helaas, mijn ouders vonden dat ik het vijfde jaar zelf moest dokken. D:

    Ik betaal al mijn festivals helaas al vijf jaar zelf. Maar opzich is het dat wel waard. (krul)

    Eeeeeeeeeeeeeek! Ik kan en wil niet meer wachten!
    *Bijt al d'r nagels weg*(no_chears)*O**O**O**O**O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.