Haha, rare titel. ;p
Ik heb dus een tijdje niet meer geschreven, maar het lijkt me wel leuk om weer eens te beginnen, maar dit keer om ook weer eens met iemand samen te schrijven. Nou zijn er al best veel stories die samen worden geschreven, dus ik dacht van; Laat ik eens een gokje wagen en een ander idee nemen.
Het idee is dus dat je allebei een personage neemt. Dus bv ik neem een personage, en degene met wie ik samen schrijf neemt een personage. Dan ga je allebei met dat personage omstebeurt een hoofdstuk schrijven. Dus je hebt geen idee wat de ander gaat schrijven, en dat lijkt me juist zo leuk :') Je hebt een eigen 'persoon' gecreeërd, en je mag zelf weten wat je daarmee doet.
oké, dit idee is al eens eerder gepost, maar toen kwamen er heel veel reacties met 'mag ik miley cyrus spelen?' en dat is dus niet de bedoeling hahaha. De bedoeling is dat je een onbekend persoon neemt, dus er zelf één verzint. Dus GEEN fanfiction, voor de verandering. :')
als het nog steeds onduidelijk is zeg je het maar, ik probeer het nu even zo goed mogelijk uit te leggen. xd
oja, en als we samen een goed idee bedacht hebben waarvan ik echt denk dat het een goed idee is wil ik het best ik de spotlight zetten hoor. :') als dat de doorslag geeft om hier te reageren xd
edit; als je een idee hebt, kun je dat ook meteen mailen of bij je reactie zetten :')
[ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:32 ]
Never say Never