• Van Persie komt terug op uitspraken
    Robin van Persie is teruggekomen op enkele uitspraken die hij vorige week deed over de manier van leven van sommige collega's.
    Door Yanick Vos
    13 jun. 2011 13:54:00


    Wat Van Persie betreft zouden Engelse collega's met een verkeerde stijl door het leven gaan. Er zou te veel worden gefeest en volgens de Oranje-international zouden spelers zich proffesioneler op moeten stellen. Wanneer ze dat zouden doen meent Van Persie dat sommige carrières langer zouden duren.

    Maar de spits van Arsenal is nu teruggekomen op deze uitspraken. Via Twitter laat hij weten het niet zo bedoeld te hebben. "Wil wat ophelderen. Heb opmerkingen gemaakt over de levensstijl van Engelse spelers. Die woorden zijn uit zijn verband gerukt. Het enige wat ik duidelijk wilde maken is, als je goed voor jezelf zorgt, kun je genieten van een langere carrière. Ik doelde niet op de Engelse spelers in het bijzonder. Wie ben ik om te oordelen? Ik denk dat de Premier League geweldig is en de spelers ook."

    Van Persie heeft zelf een zwaar seizoen achter de rug. Hij stond een geruime tijd aan de kant met een blessure. Toch kwam hij tot 33 wedstrijden, waarvan hij er 26 vanuit de basis startte. Hij kwam tot liefst 22 doelpunten.


    © goal.com


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."