• Toestemming wedstrijd

Hallo Cookiez,

je hebt toestemming om met je schrijfwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.
    groetjes Amused

1.Atonement opdracht 1/opdracht 2
    7.Emerge opdracht 1
    12.RosaCullen opdracht 1
    16.Crusoe Opracht 1

INSCHRIJVING GESLOTEN

ik zoek geen jury

Je krijgt 2 weken per ronde

Mensen die niet inleveren liggen uit de wedstrijd met eetst een goede reden krijg je uitstel.

Opdracht 1

Schrijf een droevig verhaal met een mooi einde

min
    300
    woorden

27
    juni klaar

punten opdracht 1
    Atonement 8,5
    Ever 8,3
    Emerge 8
    Crusoe 8
    RosaCullen 7

Opdracht 2

schrijf een verhaal over een vakantie
    waar je je idool ontmoet zet het in ik vorm+verledentijd
    en laat het eindigen met ik zal deze dag nooit vergeten

min.
    700 woorden

15 juli af

Stuur de opdracht in een storie om inteleveren

Er ligt nooit imand uit behalve als je niet inlevert of stopt
    (Reden:soms kan de opdracht je niet liggen maar een andere wel)

[ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 10:54 ]

Mijn username is een kopje, geen plaat

-fail-

[ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 19:21 ]

Live life like a raver.

Vraagje: bedoel je met mooi einde een goed einde of mag het ook slecht aflopen?

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Headaches schreef:
    Vraagje: bedoel je met mooi einde een goed einde of mag het ook slecht aflopen?

Laat ons zeggen

het mag ook eindigen dat iemand waar je van houd sterf maar dat je er wel tegen kan maar natuur lijk is een goed einde beter

Mijn username is een kopje, geen plaat

Cookiez schreef:
    (...)

Laat ons zeggen

het mag ook eindigen dat iemand waar je van houd sterf maar dat je er wel tegen kan maar natuur lijk is een goed einde beter

Ik zat er aan te denken dat het goede einde is dat ze gelukkig in de hemel, ofzeuw, mag dat ook?

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

FinalDay schreef:
    (...)
    Ik zat er aan te denken dat het goede einde is dat ze gelukkig in de hemel, ofzeuw, mag dat ook?

Dat had ik precies #fail

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

RosaCullen schreef:
    (...)
    Dat had ik precies #fail

Fuckieduckie, dan moet één van ons iets anders verzinnen, ik liever niet, want hij is al bijna klaar >,<

FinalDay schreef:
    (...)
    Fuckieduckie, dan moet één van ons iets anders verzinnen, ik liever niet, want hij is al bijna klaar >,<

Die van mij heb ik al ingeleverd, maar we kunnen toch ook allebei zo'n einde doen? Ik keek even of jij het idee van mij had afgepikt (is me al vaak eerder gebeurt op andere sites, dus vat dit niet verkeerd op hoor =p) maar jij had hem nog niet eens gelezen. Dus dan kan het toch hetzelfde zijn? :3

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

RosaCullen schreef:
    (...)
    Die van mij heb ik al ingeleverd, maar we kunnen toch ook allebei zo'n einde doen? Ik keek even of jij het idee van mij had afgepikt (is me al vaak eerder gebeurt op andere sites, dus vat dit niet verkeerd op hoor =p) maar jij had hem nog niet eens gelezen. Dus dan kan het toch hetzelfde zijn? :3

Okaay, is goewd, dan moeten we dat even melden aan Coekiez, en dan zal ik hem niet lezen ;'P

mag ik nog meedoen??

if you do it right no one can say that you fail

FinalDay schreef:
    (...)
    Okaay, is goewd, dan moeten we dat even melden aan Coekiez, en dan zal ik hem niet lezen ;'P

Is goed, ik die van jou dan ook niet. :3

RosaCullen schreef:
    (...)
    Is goed, ik die van jou dan ook niet. :3

Hij is nog niet ingeleverd, hoowr =')

abo

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Wanneer beginnen we eigenlijk? :P

RosaCullen schreef:
    Wanneer beginnen we eigenlijk? :P

We zijn al begonnen :')

Opdracht 1

Schrijf een droevig verhaal met een mooi einde

min
    300
    woorden

27
    juni klaar

Celestial schreef:
    (...)

Iknow, maar Cookiez wilde pas beginnen met 20 leden en we hebben er nu 19 ;-)