• ja echt vaag! bij mijn vrienden die 1km van mij weg woont regende het net keihard en hier scheen de zon!

    echt vaag : P


    My heart is yours and so am I

    Hoezo is dat vaag? :'D

    Het is ook verschillend he.


    -

    Plaatselijk buitje he.


    Your make-up is terrible

    Goh doet me denken aan die keer dat ik op school was, het laatste uur en een stortbui was toen we naar huis mochten. Ik zeiknat de auto ingestapt en kwamen we thuis geen druppel te zien. Ik tegen mijn ma: "Damn wat een regen!" "Heeft het geregend?" "Aan school wel en de hele weg tot hier!" "Hier is er geen druppel gevallen." "O.O?"

    En ik woon 3km van school af. ;o Maar echt het regende tot 200m voor men huis!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik ken trouwens iemand, die keek uit het raam van haar slaapkamer en het regende. En toen liep ze naar de woonkamer en keek ze uit het raam en toen regende het niet.
    Dat was dus echt een plaatselijke bui. :'D

    ik had een keer me zus zei van wow het regent hard zeg buiten ik *kijkt uit raam* en bij mij kant was het droog x'D ene kant van het huis regent bij de voortuin en in de achter tuin was het droog x'D


    Shoganai i ne~

    Wij konden een keer in de verte de regen zien aankomen, we zagen het regenen maar voelden het bij ons niet.

    Dat was bij ons op vakantie ook. De helft van onze caravan stond in de regen en aan de andere helft was het droog. Een keer raden aan welke kant wij gingen zitten (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik kan het soms zien regenen in het dorp achter ons. Dan zie je zo'n super grote bui uit een wolk komen. Wij wonen in open veld dusja. Soms is het wel spectaculair.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat had mijn moeder vroeger. In de ene helft van de straat regende het en de andere helft was droog o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat noemt men dan plaatselijke buien. :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~