• Ik ben op zoek naar een gratis programma om GIF-plaatjes mee te maken (dus bewegende plaatjes), waarbij je geen trial periode hebt of een registratiecode hoeft in te voeren voordat je hem helemaal kan gebruiken. Zo heb ik nu Agif, maar daar krijg je een balkje linksbovenin te staan met 'Unregistered' erop.
    Nou is mijn vraag, is er een site voor die registratiecode (daar was ik al naar opzoek maar die kon ik niet vinden) of heeft iemand een beter alternatief?


    JDN.

    Nou, ik heb Photoscape gedownload. Dit heb ik voornamelijk gedaan om foto´s te bewerken, maar je kunt er veel meer mee. Zo ook gifjes maken. Ik vind het een heel fijn programma, maar je moet zelf maar even kijken of je het iets vindt (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Nou, ik heb Photoscape gedownload. Dit heb ik voornamelijk gedaan om foto´s te bewerken, maar je kunt er veel meer mee. Zo ook gifjes maken. Ik vind het een heel fijn programma, maar je moet zelf maar even kijken of je het iets vindt (:

    Oké, dankje, ik zal er even naar kijken.


    JDN.

    Eh ... Ik zit nu even heel hard na te denken wat ik daar nu ook alweer voor gebruikte. :/
    Met photoshop kan het ook, maar dat is weer zo'n gedoe om uit te leggen. Ik ga even zoeken voor je of ik het nog kan vinden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh, het bestaat ook nog steeds ook! *O*
    Jasc Animation Shop


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Thank you! Het is me gelukt (:


    Muwahaha


    JDN.

    > Slotje op aanvraag (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle