• Ik moet 26 juni voor een diploma synchroonzwemmen de split kunnen. Nu zit ik dus met mijn voeten aan het bureau zodat mijn spieren oprekken. Ik weet niet of jullie je spieren wel eens oprekken, maar het is niet echt een pretje :(


    Happy Birthday my Potter!

    Dat klinkt gewoon pijnlijk ;o


    -

    Damn. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Damn. D:


    your eyes are like stars in the night.

    ik dacht dat synchroonzwemmen zo relaxt was:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    GeerGeweer schreef:
    ik dacht dat synchroonzwemmen zo relaxt was:Y)


    Noem jij met je kop een half uur onder water en je benen in de lucht hopen dat je er prachtig uit ziet relaxt? Het is een van de zwaarste sporten die er zijn. Dit begrijpen mensen alleen nooit.


    Happy Birthday my Potter!

    Mij lijkt dat ook heel leuk. Misschien ga ik ook wel Synchroonzwemmen doen :)


    If you never try ,then you'll never know.

    Jup. Voor hiphop. Elke vrijdag moeten we onze spieren dáár oprekken. En thuis moet je er ook elke dag wat aan doen.
    Ik weet wat je doormaakt. <3


    To infinity and beyond •

    Hufflepuff schreef:
    Mij lijkt dat ook heel leuk. Misschien ga ik ook wel Synchroonzwemmen doen :)

    Het is ook wel heel gezellig hoor en je leert er heel veel van. Soms is het alleen een beetje pijn verdragen.
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik er ook wel wat voor over heb. Heb in de vijf wedstrijden die ik heb gedaan 3 gouden en 2 zilveren medailles gehaald :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Noem jij met je kop een half uur onder water en je benen in de lucht hopen dat je er prachtig uit ziet relaxt? Het is een van de zwaarste sporten die er zijn. Dit begrijpen mensen alleen nooit.



    Hahaa, daar klaagt een vriendin van mij ook altijd over. Maar je hebt gelijk, het wordt onderschat. En het is zwaar, je moet veel trainen. Veel succes, in ieder geval (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    BloodyGum schreef:
    (...)
    Het is ook wel heel gezellig hoor en je leert er heel veel van. Soms is het alleen een beetje pijn verdragen.
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik er ook wel wat voor over heb. Heb in de vijf wedstrijden die ik heb gedaan 3 gouden en 2 zilveren medailles gehaald :Y)

    Woow,echt knap,hahaa. Ik zal er eens over nadenken.


    If you never try ,then you'll never know.

    Moscow schreef:
    Jup. Voor hiphop. Elke vrijdag moeten we onze spieren dáár oprekken. En thuis moet je er ook elke dag wat aan doen.
    Ik weet wat je doormaakt. <3


    Kan jij de spagaat en split al? Ik niet. Mag pas sinds een week weer rekken door een knie blessure (nerd)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Kan jij de spagaat en split al? Ik niet. Mag pas sinds een week weer rekken door een knie blessure (nerd)


    Ik heb nog steeds een knieblessure en iets met m'n rug, waar ze maar niet uitkomen wat het nou is. Maar ik ga gewoon door.
    Ik kan de spagaat wel. De split vind ik persoonlijk veel moeilijker en lukt me bijna, maar ja. Dat is niet helemaal xd.


    To infinity and beyond •

    auw pijnlijk ik ga ook maar een beetje spieren reken om een beetje leniger te worden lukt aardig en ook weer niet >.<


    Shoganai i ne~

    Moscow schreef:
    (...)

    Ik heb nog steeds een knieblessure en iets met m'n rug, waar ze maar niet uitkomen wat het nou is. Maar ik ga gewoon door.
    Ik kan de spagaat wel. De split vind ik persoonlijk veel moeilijker en lukt me bijna, maar ja. Dat is niet helemaal xd.


    coewl :Y)
    bij ons vind iedereen de split ook niet zo leuk, maar als we bij ons diploma de volle punten bij de cobra (op je buik liggen en dan je bovenlichaam opheffen naar 90 graden zonder je heupen van de grond te halen) halen, is het gewoon goed


    Happy Birthday my Potter!