• Oke, ik heb dus nu een vriend (zie topic)
    Maaaar, nou heeft iemand (geen idee wie) een emialadres aangemaakt op MIJN naam, en een mailtje naar hem toe gestuurd,
    met de mededeling dat ik het uitmaakte.
    dus hij vroeg gisteravond waarom, nou ja en ik wist écht niet waar hij het over had,
    dus even gepraat bla bla, hij geloofde me,
    maar toen vertelde hij wel, dat hij die middag met een ander meisje had gezoend,
    ik zei dat het niet uitmaakte omdat hij dacht dat het uit was, en ik blij was dat hij het eerlijk vertelde.

    Maar nou vraag ik me af, wat zouden jullie doen?

    xxxxx

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:00 ]


    I'm in love with you and all your little things

    PUKKELxDING schreef:
    Wat een vaag verhaal zeg xO


    You're just saying what I thought. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ssgtcookie schreef:
    (...)
    helemaal niet!

    Daarom zeg ik ook "volgens mij". Nou, hoe gaan jongens dan wél om met liefdesverdriet?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    hooker schreef:
    hoooo wacht even. dus het is nét uit? en hij gaat met een ander wijf? uitmaken die handel. als je zo gek op iemand bent ben je er kapot van als het uit is & ga je niet gelijk met een ander zoenen, kun je nagaan hoe weinig dit voor hem betekent.. hoelang heb/had je met 'm?


    Ehm vandaag een week xd heeeel kort dus.


    I'm in love with you and all your little things

    Ferula schreef:
    Oke, ik heb dus nu een vriend (zie topic)
    Maaaar, nou heeft iemand (geen idee wie) een emialadres aangemaakt op MIJN naam, en een mailtje naar hem toe gestuurd,
    met de mededeling dat ik het uitmaakte.
    dus hij vroeg gisteravond waarom, nou ja en ik wist écht niet waar hij het over had,
    dus even gepraat bla bla, hij geloofde me,
    maar toen vertelde hij wel, dat hij die middag met een ander meisje had gezoend,
    ik zei dat het niet uitmaakte omdat hij dacht dat het uit was, en ik blij was dat hij het eerlijk vertelde.

    Maar nou vraag ik me af, wat zouden jullie doen?

    xxxxx


    Oké guys ik heb het met hem uitgemaaakt, om allerlei redenen, dankjullie voor jullie advies


    I'm in love with you and all your little things

    Het is geen geval van vreemdgaan, dus daar zou ik niet boos over worden, maar ik zou het niet fijn vinden als hij meteen weer met iemand anders zoent, al zegt zoenen ook niet alles, vind ik.

    Maar ik vind dat je het goed hebt opgelost. Dat jullie hebben gepraat en dat jullie elkaar een kans geven, daar is heel veel voor nodig. Het is niet het leukste in een relatie, maar als je echt van elkaar houdt, dan kom je er wel overheen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zou wel een teringstreek wezen als dat meisje waarmee hij had gezoend die mail had gestuurd.
    Ik had het uitgemaakt in jouw plaats. Mijn vriend zou niet met een ander moeten zoenen, punt.
    Wat dat betreft ben ik er een van de oude stempel :]


    No growth of the heart is ever a waste