• Once Bad ,always Bad .



    Het gaat over onhandelbare kinderen[Tieners] die naar een bootcamp in fiji worden gestuurd, ontsnappen kan niet. Alles is omringd met water. Het doel is om de kinderen te corrigeren. In de staff van het Bootcamp team zit een Ex-soldaat. Die intimideert en ruilen met meisjes maakt voor sex. Dit Bootcamp , kun je eigenlijk beter een martel-kamp noemen.


    De jongens uit dit verhaal komen uit verschillende anime's . Jullie kunnen een voorstel doen , ken ik de Anime. Dan komt het er waarschijnlijk in. Maar voor de meisjes wil ik OC's gebruiken.


    Naam ;
    Bijnaam;
    leeftijd;
    Karakter;
    Reden waarom in het kamp;
    Uitleg uiterlijk of foto;
    Familie;
    Welke jongen uit welke Anime erin moet[en] ;
    Wil je waarschuwing als je er wel/niet inkomt en waneer 1ste hoofdstuk is geactiveert ;


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    lijkt me een mooi verhaal, alleen jammer dat het anime is. daar weet ik helaas niets van af, anders had ik wel wat ingevuld.

    The same as Captivity. Ik ben daar niet goed in. Kan het wel proberen als je wilt?

    Dit verhaal vind ik heel hard op dat van Recidivism lijken, dus ik zou eerst aan haar vragen of ze het erg vindt, want anders is het plagiaat (wat dus verboden is)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Captivity schreef:
    lijkt me een mooi verhaal, alleen jammer dat het anime is. daar weet ik helaas niets van af, anders had ik wel wat ingevuld.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat is net het verhaal van Recidivism ;S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Welk verhaal .. van wie is die dan ?
    I got kinda inspired by a movie ... xD


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    aah i see , ehm jaa IDD .. bijna hetzelfde.

    Slotje aub ?


    Smart has the plans , stupid has the stories.