• Verliefd worden op een player is ongeveer het ergste wat je kan overkomen. De beroemde Dougie Poynter is single en maakt hier volop gebruik van. Zijn hele leven is één grote one night stand. Elke avond heeft hij een ander meisje. Z’n bandmaten worden er gek van, maar er is niks aan te doen. Wanneer ‘Fellow Riders’ in het voorprogramma van McFLY komt te staan wordt Rose verliefd op Dougie, zou zij hem van zijn gedrag af kunnen helpen?

    Ik weet het, niet heel orgineel. Maar ik vind het leuk om te schrijven.


    Rollen:
    #Drummer -mannelijk-: Obviously
    #Gitarist en zanger -mannelijk-: Glastonbury
    #Bassist -mannelijk-: OHMYJOSH
    #Toekomstige vriendin Danny Jones: Glastonbury
    #Toekomstige vriendin Tom Fletcher: Wand
    #Toekomstige vriendin Harry Judd: Jarofhearts
    #Beste vriendin Rose: Wand

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk - duidelijke foto als het een bekend iemand is bij vermelden wie anders wil ik twee duidelijke foto's.- :
    Familie:
    Relatie:
    Extra:
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 17:14 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vul morgen een rol in voor vriendin Tom Fletcher(hij is namelijk mijn tweede favoriet;D)


    They were never in fact homeless

    Wand schreef:
    Ik vul morgen een rol in voor vriendin Tom Fletcher(hij is namelijk mijn tweede favoriet;D)

    Geen Danny? O:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    unce een dougie verhaal _O_ en ik vul dr wel eentje in hehe :3
    Rol: Vriendin Danny Jones (en anders Harry of Tom, maakt mij niet zo heel veel uit hahah)
    Naam: Emily
    Bijnaam: Ems, Em
    Achternaam: Tubbs
    Volledige naam: Emily May Tubbs
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Emily wordt vaker dan ze bedoeld als een bitch gezien. Dit komt door haar vaak sarcastische opmerkingen en spottende humor. De meeste mensen denken dat ze het meent, en daardoor kan ze gemeen uit de hoek komen. Maar dat is helemaal niet haar bedoeling, ze wil eigenlijk door iedereen aardig gevonden worden en houdt niet van ruzie. De mensen die haar kennen vinden haar juist heel lief. Ze hoort wel vaak alleen maar dingen die ze wil horen. Als ze iets hoort wat ze niet leuk vind, doet ze net alsof het nooit gezegd is. Dit kunnen mensen irritant vinden, omdat ze op die manier vaak de waarheid ontloopt. Emily is ook erg spontaan en heeft altijd veel te vertellen, met soms een grap tussendoor.
    Uiterlijk : Lily Loveless/Nummer 2
    Familie: Emily's ouders, Jack en Kate, zijn nog steeds, na 28 jarig huwelijk, bij elkaar en het ziet er niet naar uit dat ze uit elkaar zullen gaan. Het zijn niet hele strenge ouders en hebben Emily bijna alle dingen laten doen die ze wilde. Ze wonen nog in Brighton, Emily's geboorteplaats, maar Emily is sinds twee jaar geleden naar London verhuisd, waar ze architectuur is gaan studeren om later misschien binnenhuis architecte te worden.
    Relatie: Ze is ondertussen een half jaar samen met Danny. Ze ontmoette elkaar op een premierefeestje van een film, waar zij en McFly voor waren uitgenodigd. Danny en Emily raakten aan de praat, en voordat ze weg ging vroeg Danny om haar nummer, waarna ze een aantal keer zijn gaan daten voor hun relatie 'officieel' werd.
    Extra: Emily speelde een klein rolletje in een Brits televisieserie, die best bekend was geworden en daardoor werd ze ook uitgenodigd voor premiere feestjes.
    Waarschuwen? jaa :3


    As travars

    Okay, ik verveel me, dus ik vul ook wel een mannelijk bandlid rol in, heb ik zin in :3

    Rol: Gitarist en zanger
    Naam: Matthew
    Bijnaam: Matt, Matty
    Achternaam: Northam
    Volledige naam: Matthew James Northam
    Leeftijd: 23
    Nationaliteit: Welsh
    Karakter: Matthew doet waar hij zelf zin in heeft en laat niemand bepalen wat hij moet doen. Sommige vinden dit erg irritant aan hem, maar de meeste respecteren hem hier voor. Hij heeft een halve studie (twee jaar) van Media & Film gestudeerd, maar is toen in de band gekomen. Hij heeft zijn studie dus niet afgemaakt, maar hij is zeker niet dom. Matthew houdt ook wel van een drankje en een feestje, maar gaat hier nooit te ver in, hij kent zijn grenzen. Hij wil nu ook vooral met de band niet teveel feesten, omdat hij de band geen slechte naam wil geven. Hij geeft dus ook erg veel om zijn vrienden en de andere mensen om wie hij geeft. Hij is wel erg eerlijk, waardoor hij soms een beetje te eerlijke opmerkingen maakt.
    Uiterlijk : Matthew Hitt/Nummer 2/Zulke kledingstijl heeft hij een beetje/met gitaar
    Familie: Matthew's ouders zijn gescheiden en Matthew woonde, totdat hij naar London ging voor zijn studie, bij zijn moeder. Hij had nooit zo'n goede band met zijn vader en ging dus liever bij zijn moeder wonen. Van zijn vader weet hij dus niet veel. Zijn moeder was de eerste paar jaren nog erg streng voor Matthew, maar uiteindelijk mocht hij doen wat hij wilde, met mate.
    Relatie: Matthew heeft geen vriendin, hij geniet nog van zijn vrijgezellen leven en zijn tijd in de band, daar heeft hij op dit moment geen vriendin voor nodig.
    Extra: Voor Matthew de band begon, is hij een paar keer gevraagd of hij model wilde worden, maar dit sloeg hij telkens af omdat het hem niks leek.
    Waarschuwen? uhu


    As travars

    Ik heb nog meer rollen nodig (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:
    (...)
    Geen Danny? O:

    Haha sorry maar dit keer Mr.Fletcher. :$


    They were never in fact homeless

    Wand schreef:
    (...)
    Haha sorry maar dit keer Mr.Fletcher. :$

    Haha, oke (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Invullen:

    Rol:
    #Toekomstige vriendin Tom Fletcher.
    Naam:
    Nikki
    Bijnaam:
    Nik
    Achternaam:
    Conrad
    Volledige naam:
    Nikki, Brookelynn, Maria-Elisa Conrad
    Leeftijd:
    21 jaar oud - 18 augustus 1987
    Nationaliteit:
    Manchester - Engeland.
    Karakter:
    Nikki wordt vaak gezien als het schattige meisje maar eigenlijk is ze een hele stoere meid diep vanbinnen alleen is ze bang dat te laten uiten. Ze denkt goed over dingen bij haar is het altijd eerst denken en dan pas doen. Haar beste vriendin heeft haar altijd al de slimste gevonden en Nikki vindt dit soms wel irritant. Nikki is ook altijd best opgewonden als ze vrolijk is. Ook is ze erg sociaal en kan ze met iedereen wel opschieten. Haar vrienden vinden haar erg grappig en ze probeert iedereen altijd wel op te vrolijken.
    Uiterlijk:
    Ariana Grande/
    Nikki's donkerrode haren komen tot over haar schouders, ze heeft donkerbruine ogen en is 1.66 meter lang. Nikki is niet dik en ook niet dun. Ze draagt vaak kleding dat in de mode is.
    Familie:
    Nikki heeft een broertje genaamd Ethan (Nathan Kress) hij is 16 jaar oud. Ze heeft een moeder genaamd Hayley en een vader Finn samen vormen zij een gezin van vier en is het meestal erg gezellig thuis.
    Relatie:
    Nog niemand aangezien het toekomstige vriendin is, haha. x)
    Extra:
    ...
    Waarschuwen?
    Natuuuuuuurlijk! :9~

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 13:01 ]


    They were never in fact homeless

    Invullen:

    Rol:
    #Beste vriendin Rose.

    Naam:
    Luna

    Bijnaam:
    Luun

    Achternaam:
    Gonzalles

    Volledige naam:
    Luna, Anna-Sophia Gonzalles

    Leeftijd:
    22 jaar – 14 april 1986

    Nationaliteit:
    Amerika – Los Angeles

    Karakter:
    Luna zit vaak in haar eigen wereld en is dus best veel afwezig als iemand haar wat vraagt of tegen haar praat, sommige vinden dit behoorlijk irritant vooral als het geen vrienden van haar zijn, maar als ze wel aanwezig is dan kan ze heel veel praten en gezellig doen. Ze kan vaak wat brutaal doen wat sommige van haar erg leuk vinden, vooral vroeger op school werd Luna er vaak uitgestuurd. Luna is een erg trouw meisje en ze kan goed naar je luisteren als je dat graag wilt, ze neemt alleen je vertrouwen als zij vindt dat het kan. Ze heeft namelijk al veel meegemaakt in het verleden dat ze mensen in vertrouwen nam maar dan haar als een baksteen lieten vallen. Luna is ook een erg spontaan meisje en dat vinden haar vrienden en familie het leukste aan haar.

    Uiterlijk:
    De jongens vinden haar een knappe meid en daarom is ze daarmee ook best populair. Ze heeft lang zwart haar dat over haar schouders komt, mooie donkerbruine tot zwarte ogen en lange wimpers zelfs zonder mascara zijn ze nog lang. Haar neus is van normale grote, en haar huid is erg neutraal en zacht. Luna is 1.63 meter lang, niet erg groot dus. Ze weegt 55 kilo en heeft een mooi slank lichaam, waar sommige meisjes jaloers op kunnen zijn. Luna Janel Parrish

    Familie:
    Zoals de meeste tieners heeft Luna twee ouders van beiden 54 jaar oud, haar moeder kreeg Luna op jonge leeftijd. Haar moeder is een heel mooie vrouw ze ziet er niet als 54 jaar uit. Haar moeder; Denise. Keira Knightley Haar vader ziet er wel uit als 54 jaar, vindt Luna Haar vader; Tim. Jack Standin Voor de rest heeft Luna nog een zusje van 18 jaar oud Haar zus; Kate. Malese Jow Ook heeft Luna nog een broertje van ook 18 jaar oud Haar broer; Cameron. Stephen Lunsford Luna woont dus best in een druk gezin maar dit vindt ze niet erg.

    Relatie:
    Ze heeft al twee jaar lang een relatie met haar vriend Sam Krapford. Josh Hutcherson

    Extra:
    Luna doet al aan voetbal sinds ze zestien jaar oud was, hier heeft ze haar vriend ook leren kennen.


    Waarschuwen? Zie mijn vorige rol. ;D

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 13:40 ]


    They were never in fact homeless

    DOUGIE DOUGIE (lol)
    Even invullen voor beste vriendin Rose hoor (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 16:34 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Rol: Vriendin Harry Judd
    Naam: Sarah
    Bijnaam: Saartje
    Achternaam: Parker
    Volledige naam: Sarah Lucy Parker
    Leeftijd: 24
    Nationaliteit: Engels
    Karakter: Sarah is een erg spontane meid, die alles doet en zegt wat in haar opkomt. Ze geeft er werkelijk niets om wat anderen van haar denken. Als iemand haar nodig heeft, is ze er altijd voor diegene. Ze staat voor iedereen klaar. Sommige mensen vinden het alleen irritant dat ze alles zomaar zegt wat in haar opkomt. Dat kan soms bot overkomen. Verder is Sarah heel erg nieuwschierig en kan ze heel goed mensen lezen. Ze ziet altijd dat iemand ergens mee zit en wil dan ook meteen helpen.
    Uiterlijk:


    Familie:Sarah heeft niet zo'n goede band met haar ouders. Ze had er vroeger vaak ruzie mee, en sinds ze uit huis is gegaan heeft ze er bijna geen contact meer mee gehad. Wel heeft ze een erg sterke band met haar jongere zusje Lana. Ze deden vroeger alles samen, en ook nu nog spreken ze erg veel met elkaar af.
    Relatie:Sins een paar maanden heeft Sarah een relatie met Harry Judd. Ze ontmoetten elkaar in de supermarkt, waar ze een praatje met elkaar maakten. Sarah was meteen verkocht en dat was ook wederzijds. Ze spraken vaak met elkaar af en zo bloeide het op.
    Extra:-
    Waarschuwen:Jup

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 22:31 ]


    You never fail, unless you keep trying...

    welke zijn bezet? Ik verveel me xD

    Hel schreef:
    welke zijn bezet? Ik verveel me xD

    Ik kies de beste, dus je kunt nog alles invullen (:
    Maar de bassist en de drummer zijn nog niet ingevuld (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn zus is verslaafd aan mcfly dus ik denk dat zij ook wel een rol wil invullen. Ze slaapt nu maar ik vertel het haar morgenvroeg en dan zal ze na school wel eentje invullen :-) als je er dan nog nodig hebt natuurlijk (laat maar iets weten in mijn gb)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rol: Bassist
    Naam: Rodney
    Bijnaam: Rod/Rodster
    Achternaam: Lewis
    Volledige naam: Rodney Jonathan Lewis
    Leeftijd: 24
    Nationaliteit: British
    Karakter: Rodney is een wat stiller, verlegener type, maar hij houdt wel van een feestje. Verder kan hij slecht tegen zijn verlies, is hij vrij snel teleurgesteld, behalve als hij een show heeft gespeeld. Zijn hobby is zijn passie, wat ook zijn motto is.
    Uiterlijk - duidelijke foto als het een bekend iemand is bij vermelden wie anders wil ik twee duidelijke foto's.- : Dan Flint - Foto 2, ik weet, andere haarkleur.
    Familie: Rodney komt uit een normaal, Brits gezin. Vader, moeder, zusje, broertje, niemand gescheiden. Broertje is 19, zusje is 21.
    Relatie: Ja, met Bailey, hebben elkaar ontmoet tijdens een concert van zijn band. Bailey is 22 jaar en is gek op zingen.
    Extra: Rodney houdt van experimenteren met zijn haar. Zo heeft hij het de ene maand donkerblond, zijn eigen haarkleur, dan weer een keer bruin, en daarna hoog geblondeerd.
    Waarschuwen?: JA :3


    Destroy what destroys you.