• Oke, ik heb vandaag die MP3 van Tokio Hotel gekregen (':
    En die moet eerst 4 uur opladen voor je hem kan gebruiken. Maar ik had een vraagje :'D
    Kun je tijdens die 4 uur opladen er gewoon muziek op zetten of moet je daar mee wachten?

    Ik vat die handleiding niet (': Daarom vraag ik het ff hier enzeuw.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou et ni wete, srry! Ma, kunde da ni vinde ERGES op Google fsoo? ^^ Op Forums fsoo :]


    007

    Nee doe maar niet. Gewoon vier uur opladen, anders is het niet echt goed voor de mp3.. en geloof me hijs niet stevig en niet echt goede kwaliteit, al ziet hij er wel zo uit...


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb hem ook :D

    buh ik moest hem niet 4uren opladen...
    en terwijl kan je de muziek er gewoon opzetten
    ik heb dat ook gedaan

    xx


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Die van mij is wel stevig en goed.. xD


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    dat kan gwn hoor den kik :o


    don't Worry...Be gay.

    Nee doe maar niet. Gewoon vier uur opladen, anders is het niet echt goed voor de mp3.. en geloof me hijs niet stevig en niet echt goede kwaliteit, al ziet hij er wel zo uit...
    idd, die dingen zijn zo kapot x|

    túúrlijk kan dat :P
    anders mot je 5 uur wachten >.< andes bel je die plek gewoon op. waarom hij 4 uur moet laden =S

    (...)idd, die dingen zijn zo kapot x|
    *brengt herrineringen op en begint ontzettend hard te huilen(huil)* Ja man echt.. ik was een van de eerste die ermee rondliep.. ook in DE.. heb er meer als 100 euro voor betaalt toen voor die van 1 GB.. en hij was al naar een paar maanden kapot.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) *brengt herrineringen op en begint ontzettend hard te huilen(huil)* Ja man echt.. ik was een van de eerste die ermee rondliep.. ook in DE.. heb er meer als 100 euro voor betaalt toen voor die van 1 GB.. en hij was al naar een paar maanden kapot.
    mwaha ik koop liever dan zo'n ding bij de bartsmit voor 30 euro. Die heb ik nu al bijna een jaar en als die kapot gaat kan ik hem tenminste nog een keer kopen. Kan ik van die TH dingen niet zeggen

    (...)mwaha ik koop liever dan zo'n ding bij de bartsmit voor 30 euro. Die heb ik nu al bijna een jaar en als die kapot gaat kan ik hem tenminste nog een keer kopen. Kan ik van die TH dingen niet zeggen
    Ja dat was echt vet loser toen die kapot ging.. kun je beter idd een bartsmit dinges kopen xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)mwaha ik koop liever dan zo'n ding bij de bartsmit voor 30 euro. Die heb ik nu al bijna een jaar en als die kapot gaat kan ik hem tenminste nog een keer kopen. Kan ik van die TH dingen niet zeggen


    Ik heb mijne voor 25 euro. P:
    wel 512 mb, maja..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Ik heb mijne voor 25 euro. P:
    wel 512 mb, maja..
    ik 30 euro en dan 2GB. Mwaha waren in de aanbieding xD

    (...)ik 30 euro en dan 2GB. Mwaha waren in de aanbieding xD


    Wahah xD
    Wij hadden alleen 512 maja het ging mij erom dat TH erop stond eigelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'