• krijg ik áltijd zo'n depressief kuthumeur.
    Overdag is het gewoon saai en wel oké vaak,
    maar dan denk ik 'snachts 'wat een kutdag'

    heeft iemand anders dat ook (cat)?

    -meld zich aan ;D-

    Ja ik herken het maar al te goed.
    & s'avonds ga ik veel meer denken over dingen waar ik niet om moet denken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yup.


    Your make-up is terrible

    Nee , bij mij is het omgekeerd


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Jup..!
    Of dat heb ik dan ook wel in de ochtend of middag als iedereeeeeeen die ik ken iets leuks is gaan doen. En ik weer loner thuis zit achter mijn pc'tje

    Nee. ´s Nachts leef ik juist op!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Bij mij meestal juist andersom lol


    As travars

    Ja, echt wel. Ik ben vandaag naar zo'n muziekevent gegaan in Den Haag, was eigenlijk best leuk enzo. Maar nu ben ik zo verdrietig, beu. En dan ga ik maar raar lopen denken hoe alles in elkaar zit. Daarom kijk ik altijd een film 's avonds, dat laat alles wat minder erg lijken.


    wth.

    de laatste tijd heb ik dat altijd voort, dag en nacht dus ja


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mayfly schreef:
    Ja, echt wel. Ik ben vandaag naar zo'n muziekevent gegaan in Den Haag, was eigenlijk best leuk enzo. Maar nu ben ik zo verdrietig, beu. En dan ga ik maar raar lopen denken hoe alles in elkaar zit. Daarom kijk ik altijd een film 's avonds, dat laat alles wat minder erg lijken.


    Dat is eigenlijk best wel een goede tip..

    Relapse schreef:
    (...)

    Dat is eigenlijk best wel een goede tip..


    Al is het wel moeilijk er eentje te vinden na verloop van tijd, haha (: Ik heb net Adam gekeken, een hele mooie film met mooie muziek. c:


    wth.

    Nee, ik ben nu juist vrolijker en levendiger aan het worden.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Al is het wel moeilijk er eentje te vinden na verloop van tijd, haha (: Ik heb net Adam gekeken, een hele mooie film met mooie muziek. c:


    Ahh oké, ik ga wel eens van die huil-anime's kijken dan,
    maar dat helpt m'n humeur ook niet echt :'D

    Sadistic schreef:
    Nee, ik ben nu juist vrolijker en levendiger aan het worden.(krul)


    Dat kan ook :'D
    Ik heb genoeg energie, daar niet van,
    maar vrolijker word ik niet echt.

    Relapse schreef:
    (...)

    Dat kan ook :'D
    Ik heb genoeg energie, daar niet van,
    maar vrolijker word ik niet echt.


    Mmm, ik ben bij voorkeur een nachtmens en heb al jaren slapeloosheid, dus voor mij is dit na m'n werk, de 'gewone' dag en alle andere rompslomp een van de weinige momenten dat ik een beetje wijs kan in mijn eigen hoofd en meer kan doen van de dingen die ik wil of in gedachten heb. Meestal voel ik me 's nachts beter dan overdags.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Relapse schreef:
    (...)

    Dat kan ook :'D
    Ik heb genoeg energie, daar niet van,
    maar vrolijker word ik niet echt.


    ga dromensdans luistern

    -nederlands
    -kut
    -het blijft in je hoofd zitten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you